۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹
کد خبر: 82465339
T T
۰ نفر

مصدومیت 24 نفر در حوادث چهارشنبه سوری میاندوآب

۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹
کد خبر: 82465339
مصدومیت 24 نفر در حوادث چهارشنبه سوری میاندوآب

مهاباد- ایرنا- مدیر شبكه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به مصدومیت 24 نفر در حوادث چهارشنبه سوری این شهرستان گفت: این تعداد دچار جراحت سطحی شده بودند و به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

سهراب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه آمار مصدومان نسبت به سال قبل تا حدودی افزایش یافته است، افزود: امسال فوت یا جراحت شدیدی كه به بستری منجر شود، در این شهرستان وجود نداشت.
وی با اشاره به اینكه بیشتر مصدومان در رده سنی كودك و نوجوان بوده و از ناحیه سر و صورت و چشم آسیب دیده بودند، بیان كرد: در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته در شهرستان میاندوآب چند نفر از مصدومان در بیمارستان ها بستری یا به مراكز درمانی دیگر شهرها اعزام شدند و یك نفر نیز فوت كرد.

**حوادث چهارشنبه سوری در تكاب ۴ مصدوم برجا گذاشت
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تكاب گفت: حوادث چهارشنبه سوری در این شهرستان چهار مصدوم برجا گذاشت و این مصدومان 11، 17، 18 و 37 ساله بر اثر بی احتیاطی هنگام انفجار ترقه و مواد منفجره دست ساز دچار سانحه و مصدومیت سطحی شدند.
حبیب الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مصدومان چهارشنبه سوری در این شهرستان از ناحیه صورت و دست دچار جراحت سطحی شده و پس از انتقال به اورژانس بیمارستان شهدای تكاب مداوا و ترخیص شدند.
وی اظهار كرد: خوشبختانه حوادث چهارشنبه سوری در تكاب تلفات جانی نداشت و حال عمومی مصدومان نیز مساعد است.

**چهارشنبه سوری 5 نفر را در سردشت روانه بیمارستان كرد
مسئول روابط عمومی شبكه بهداشت و درمان سردشت گفت: 6 نفر از شهروندان بر اثر حوادث ناشی از مواد محترقه دچار سانحه شدند.
سیامند محمدی اظهار كرد: این حادثه دیدگان از ناحیه چشم، سر و صورت مصدوم شدند اما پس از انتقال به اورژانس بیمارستان و انجام اقدامات درمانی به دلیل سطحی بودن جراحت ها 3 نفر از آنان ترخیص و 2 نفر دیگر هم با توجه به شدت جراحت هم اكنون در اورژانس تحت نظر هستند.

** 26 مصدوم حاصل حوادث چهارشنبه سوری در مهاباد
26 مصدوم حاصل حوادث چهارشنبه آخر سال در مهاباد است كه در میان آنان یك دختر 25 ساله به علت تخلیه چشم یكی از چشمانش را از دست داده است.
16 مصدوم نیز در حوادث چهارشنبه سوری شهرستان بوكان گزارش شده است.
به گزارش ایرنا، از 22 تا 27 اسفند سال گذشته در آذربایجان غربی 300 نفر بر اثر استفاده از مواد محترقه دچار حادثه شدند و از این نظر آذربایجان غربی رتبه سوم كشوری را كسب كرد.
حدود 60 درصد از این افراد در رده سنی جوان و نوجوان هستند.
سال گذشته فوتی و قطع عضو در جریان حوادث چهارشنبه سوری گزارش نشده بود.
مهمترین اخبار ایرنای كشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت كنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاكزاد