۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۴۲
کد خبر: 82467140
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: دفاع از نظام و بيان اهداف آن از مهمترين مسائل فرهنگي است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: دفاع از نظام اسلامي و بيان اهداف نوراني آن در جامعه و بين مردم و جوانان از مسائل مهم فرهنگي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت‌الله محمدرضا ناصري روز پنجشنبه در ديدار دبير و اعضاي موسسه مطالعاتي راهبردي اصحاب الحسين(ع) يزد افزود: حفاظت از انقلاب اسلامي از مهمترين مسائلي است كه بايد همگان در راستاي تحقق آن گام بردارند.
وي ادامه داد: اين كه بارها بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) حفظ انقلاب اسلامي را از مسائل واجب ذكر كرده اند گوياي اهميت موضوع و تاكيدي بر تحقق آن توسط آحاد مردم ولايي و انقلابي است.
امام جمعه يزد گفت: اقامه نماز از واجبات اصلي دين اسلام است و به اين صورت حفظ انقلاب از اين واجب‌ها هم اهميت بيشتري دارد و اگر به اين موضوع به درستي دقت شود به خودي خود در راستاي حفاظت از انقلاب قدم بر مي‌داريم.
ناصري خاطر نشان كرد: برگزاري مراسم هاي بزرگ معنوي و اجتماعي همانند اربعين در عمل نقش اساسي در تحقق اهداف الهي و حفاظت از نظام و دستاوردهاي آن است كه بايد همواره مورد عنايت قرار گيرد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ادامه به اهميت موضوع ولايت فقيه و رهبري در نظام اسلامي اشاره كرد و گفت: بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) با رهبري هاي خود و مقام معظم رهبري موجب اقتدار نظام شدند.
ناصري گفت: تمام فعاليت هاي فرهنگي بايد براي اجرايي شدن اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي و تحقق اوامر مقام معظم رهبري و ارزش هاي الهي در جامعه و جوانان باشد .
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح
irnayazdd@