۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۵۳
کد خبر: 82472818
T T
۰ نفر
ادامه بارش باران و برف در برخي استان ها/لزوم رعايت سرعت مطمئنه

تهران- ايرنا- پليس راهور نيروي انتظامي اعلام كرد بارش باران و برف در برخي استان هاي كشور ادامه دارد و رانندگان بايد ضمن تجهيز خودروهاي خود به زنجير چرخ با رعايت سرعت مطمئنه در محورهاي برف گير و لغزنده رانندگي كنند.

به گزارش عصر روز جمعه ايرنا از پايگاه خبري پليس راهور ناجا، در استان هاي اردبيل(اردبيل_مغان)، چهارمحال و بختياري(كوهرنگ _مسجد سليمان،ناغان_خوزستان،بروجن_لردگان،لردگان _خوزستان)، خراسان شمالي(بجنورد_اسفراين) و مازندران(محورهاي هراز،فيروزكوه و كندوان) بارش برف گزارش شده است.
دراكثر محورهاي استانهاي ايلام،خراسان رضوي،خوزستان،كرمانشاه،گلستان،مركزي،گيلان،مازندران و هرمزگان، آذربايجان غربي(محور تكاب)، فارس(محور خرم بيد_فيروز آباد و داراب)بارش باران گزارش شده است.
ترافيك در باند جنوبي آزادراه تهران_كرج( محدوده پل فرديس تا پل كلاك)،آزادراه كرج_قزوين(باند جنوبي محدوده پيش آهنگي تا پل فرديس و باند شمالي از محدوده پل فرديس تا مهرويلا-پرحجم و نيمه سنگين)، باند شمال به جنوب محور كرج-چالوس (محدوده مرزن آباد تا دهانه جنوبي تونل كندوان-پرحجم و نيمه سنگين)، محور فيروزكوه (باند شمال به جنوب محدوده سرخ آباد تا جوارم و باند جنوب به شمال محدوده زيرآب تا تونل شيرگاه- پرحجم و نيمه سنگين)، باند شمال به جنوب محور رودبار-منجيل و آزادراه قزوين به رشت-پرحجم و روان و آزادراه تهران_قم هردو باند پرحجم و روان گزارش شده است.
در استان هاي خراسان رضوي (اكثر محورها)، خراسان شمالي (محورهاي بجنورد-آشخانه و آشخانه-چمن بيد)، اردبيل (محور خلخال-اسالم محدوده گردنه الماس)،محور فيروزكوه (محدوده گدوك) و ارتفاعات محور كرج-چالوس كاهش ديد و مه گرفتگي گزارش شده است.
در استان چهارمحال و بختياري (محور كوهرنگ-مسجد سليمان محدوده گردنه هاي چري و شامنصوري) و استان زنجان (محورهاي طارم-تهم و دندي-تخت سليمان) يخ زدگي گزارش شده و تردد با زنجير چرخ امكان پذير است.
در استان سيستان و بلوچستان(محور زاهدان_بم) گردو خاك غليظ و كاهش ديد گزارش شده است.
ساير محورهاي مواصلاتي كشور جوي آرام و ترافيكي روان دارند.
اجتمام9105**1440
تنظيم:معصومه نيكنام** انتشار: گلشن
۰ نفر