۹ فروردین ۱۳۹۶، ۰:۵۱
کد خبر: 82476643
T T
۰ نفر
مشاركت پرشور مردم در انتخابات ثبات و پايداري جمهوري اسلامي را دوچندان مي كند

سمنان- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مشاركت پرشور مردم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ثبات و پايداري نظام جمهوري اسلامي را دوچندان مي كند.

آيت الله سيدمحمد شاهچراغي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مشروعيت انقلاب اسلامي بدون مشاركت مردم در عرصه هاي مختلف انتخاباتي بي معناست و آحاد جامعه وصله جدايي ناپذير اين نظام مقدس هستند.
وي حضور حماسي مردم در اين رويداد سياسي را خواستار شد و اظهارداشت : در مدت باقيمانده تا برگزاري انتخابات سرنوشت ساز در ايران اسلامي از هم اكنون بايد براي شور و نشاط براي مشاركت بي نظير مردم در اين انتخابات زمينه سازي كرد.
وي خاطرنشان كرد : مسوولان امر بايد به نحو مطلوب زير ساخت لازم براي برگزاري انتخابات پرشور در ماه اردي بهشت سال جاري را فراهم كنند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان با بيان اين كه حضوري پرشور در عرصه انتخاباتي توجه به منويات رهبر انقلاب است ، گفت : بايد مسوولان امر با توجه به تاكيد رهبر انقلاب براي برگزاري انتخاباتي پرشور بيش از پيش توجه كنند.
شاهچراغي با اشاره به توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي اضافه كرد : دشمنان نظام درصدد ايجاد تفرقه و كارشكني در برگزاري انتخابات پرشور هستند و بايد دستگاه امنيتي و انتظامي با هوشياري با اين توطئه هاي دشمنان برخورد كنند.
وي تصريح كرد : برگزاري انتخابات پرشور شادابي و طراوات در جامعه را دو چندان مي كند و اين امر مبين تثبيت اقتدار نظام جمهوري اسلامي است.
وي ادامه داد : وحدت در اين روزهاي باقيمانده تا انتخابات بايد سرلوحه اقشار مردم و جريان هاي سياسي قرار گيرد و نبايد جناح بندي جايگزين انتخاب فردي اصلح شود.
وي بيان داشت : انتخابات فرصتي ارزشمند براي افزايش رفاه اجتماعي در جامعه است و بايد آحاد جامعه با تيز هوشي و شناخت افرادي صالح و با ايمان را براي خدمت رساني انتخاب كنند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم ايران بارديگر در انتخابات سال جاري به صحنه خواهند آمد و اقتدار نظام جمهوري اسلامي را به جهانيان ثابت مي كنند.
پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري 29 ماه ارديبهشت 96 برگزار مي شود‌.
استان سمنان داراي هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضاي اصلي و 642 نفر نيز به عنوان اعضاي علي البدل به شوراهاي اسلامي شهري و روستايي استان راه مي يابند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلي فتحي
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ .كانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه كنيد.