۱۲ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۴۶
کد خبر: 82478903
T T
۰ نفر
يوم الله 12 فروردين از روزهاي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي است

بندرعباس - ايرنا- استاندار هرمزگان گفت: يوم الله 12 فروردين از روزهاي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي است كه مردم با راي حداكثري به جمهوري اسلامي بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي را محقق ساختند.

جاسم جادري روز شنبه درگفت وگوبا ايرنا با گراميداشت 12 فروردين روز جمهوري اسلامي ايران ، افزود: 12 فروردين روز تجلي اراده ملت ايران براي برپايي حكومت مبتني بر مردم سالاري ديني است.
وي ادامه داد: 12 فروردين يادآور روزي حماسي در تاريخ اين مرز و بوم است كه ملت بزرگ ايران در اين روز در سال 58 با راي آري به نظام جمهوري اسلامي حكومتي بر مبناي اصول دين مبين اسلام و بر پايه راي مردم را پايه گذاري كردند.
بنا به اظهاراستاندار هرمزگان، ملت ايران در مسيري كه سرآغاز آن در بهمن 57 و سپس در 12 فروردين 58 رقم خورد، همچنان استوار و مستحكم گام بر مي دارد و در آينده شاهد شكوفايي بيشتر نظام جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود.
جادري تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران نظامي برآمده از راي حداكثري ملت ايران است كه درطول بيش از38 سال گذشته اين نظام مقدس بركات و دستاورد هاي بسياري را براي ايران اسلامي به همراه داشته است.
وي ياد آور شد: امروز نظام جمهوري اسلامي ايران، نظامي با اقتدار در منطقه و سراسر جهان محسوب مي شود كه در راستاي دفاع از مظلومان و مستضعفان گام بر مي دارد و براي آزادي خواهان عالم الهام بخش و الگوست.
6048
انتشار دهنده : خليل تنيده