۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82504329
T T
۰ نفر
مهمترین حربه دشمنان علیه انقلاب اسلامی نفوذ فرهنگی است

یزد - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین حربه دشمنان علیه انقلاب اسلامی نفوذ فرهنگی و تضعیف روحیه ایثار و شهادت طلبی ملت ایران است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در یادواره شهید منتظر قائم و 400 شهید پاسدار استان یزد افزود: ملت ایران در 38 سال گذشته با روحیه ایثار و ولایتمداری تمام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب كرده است.
وی ادامه داد: باید اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و ارزش های الهی بر خواسته از نظام همچنان در سایه رهبری های مقام معظم رهبری در جامعه و بین آحاد مردم ما با قدرت تداوم داشته باشد .
این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم و شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهمیت فرهنگ ایثار و فداكاری در راه دین و ارزش های دینی و انقلابی اشاره و بر استمرار آنها تاكید كرد.
حاجی صادقی گفت: دشمنان همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از راه های مختلف وارد می شوند كه قطعا در برهه كنونی موضوع نفوذ استكبار جهانی از مسائلی است كه باید با بینش و بصیرت در مقابل آن ایستادگی كرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حادثه طبس و حمله نظامی و نفوذ آمریكا در ایران در سال 1258 اشاره كرد كه با امدادهای الهی و معجزه خداوندی توطئه بزرگ آنها خنثی شد.
حاجی صادقی گفت: قطعا دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی هستند و باید مردم و مسئولان با وحدت و ولایتمداری جانانه در برابر آنها تا پای جان مقاومت كنند.
وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و ضمن بیان اهمیت آن از مردم خواست تا با مشاركت آگاهانه خود موجب عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در منظر جهانیان شوند و در خصوص آن دارای بصیرت باشند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده كه از این تعداد 400 نفر از شهدای سپاه پاسداران هستند.
شهید محمد منتظر قائم اولین فرمانده سپاه یزد در سال 1358 در حمله نظامی آمریكا به طبس به شهادت رسید.
7536/6197 خبرنگار:كاظم سبحانزاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
۰ نفر