۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸
کد خبر: 82514720
T T
۰ نفر

نمايشگاه گروهي نقاشي و طراحي در سلماس برپا شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸
کد خبر: 82514720
نمايشگاه گروهي نقاشي و طراحي در سلماس برپا شد

اروميه- ايرنا- رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سلماس گفت: نمايشگاهي از آثار نقاشي و طراحي سه نفر از هنرمندان به مناسبت اعياد شعبانيه و با هدف معرفي و ترغيب استعدادهاي هنري در اين شهرستان داير شد.

رامين پورعباس روز سه شنبه در آئين افتتاح اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا گفت: در اين نمايشگاه 34 اثر در سبك هاي رئاليسم، امپرسيونيسم، مينياتور (نگارگري ايراني)، طراحي آبرنگ، كنته، مداد رنگي و رنگ و روغن به نمايش گذاشته شده است.
وي با اشاره به اينكه عزيزه ساعدي، رباب غفارزاده و وحيده اسلامي آثارشان را در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته اند، افزود: ايجاد ارتباط بين هنرمندان، تبادل اطلاعات در مورد تكنيك ها و تجارب جديد، ايجاد انگيزه و افزايش قدرت تفكر و تحليل، خلاقيت بخشي و الهام گرفتن براي خلق اثر از مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
وي اظهار كرد: يكي از برنامه هاي جدي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سلماس در سال جاري، حمايت هر چه بيشتر از هنرمندان جوان براي ارائه توانايي ها و معرفي بهتر به دوست داران فرهنگ و هنر است .
وي با اشاره به اينكه هنرمندان بسياري در اين شهرستان مشغول به فعاليت هستند، اظهار كرد: فراهم سازي زمينه فعاليت هاي هنري موجب شكوفايي و تعالي استعدادهاي هنرمندان اين شهرستان مي شود.
به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه گروهي به مدت يك هفته در 2 نوبت صبح /9 تا 13/ و عصر/16 تا 18/ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سلماس داير است.
شهرستان سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعيت يكي از شهرهاي شمالي آذربايجان غربي است.
7156/ 3072 ** خبرنگار: جمال فرخيان ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي