۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۱۴
کد خبر: 82526020
T T
۰ نفر
پاسخگويي به شبهه افكني، محور فعاليت بنياد حضرت مهدي(عج) است

يزد - ايرنا - مديرعامل بنياد حضرت مهدي موعود (عج) گفت: جلوگيري از شبهه افكني دشمنان در خصوص موضوع مهدويت و پاسخگويي به شبهه ها از مهمترين اهداف فعاليت اين بنياد است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام محمود متوسل آراني روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران يزد افزود: با توجه به برنامه ريزي دشمنان براي سوء استفاده از موضوع مهدويت و امام زمان (عج) رويكرد بنياد مهدي خنثي سازي اهداف دشمن با فعاليت هاي فرهنگي و تبليغي است.
وي ادامه داد: براي انتقال فرهنگ مهدويت به نسل جوان و جلوگيري از شبهه افكني دشمنان، نسبت به تربيت نيروهاي كارآمد و راه اندازي انتشارات مهدوي در سال هاي گذشته اقدام شده است.
اين مسئول اظهار داشت: تاكنون توسط انتشارات مهدوي افزون بر 250 عنوان كتاب و محصول فرهنگي براي كودكان، نوآموزان پيش دبستاني و دبستاني ها تهيه، چاپ و توزيع شده است.
متوسل آراني گفت: ايجاد پايگاه هاي مختلف مهدويت با حضور كارشناسان و پاسخگويي به سوالات و شبهات مردم و جوانان از ديگر فعاليت هاي مهم اين بنياد است.
وي گفت: تاسيس مركزي تخصصي مهدويت در حوزه علميه قم و جذب سالانه 30 نفر و آموزش سه ساله در خصوص مهدويت و ارائه مدرك معادل كارشناسي ارشد از جمله فعاليت هاي مهم اين بنياد است.
متوسل آراني گفت: در سال گذشته حدود 800 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي استان يزد در قالب طرح انتظار از مركز فرهنگي مهدوي كشور بازديد و از برنامه هاي آن استفاده كرده اند.
شعبه بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود (عج) يزد از سال هاي قبل فعاليت خود را در اين استان آغاز كرده و براي جشن هاي نيمه شعبان برنامه هاي فرهنگي اجرا مي كند.
7536/ 6014/ خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: كاظم شاملو*
irnayazdd@