۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳
کد خبر: 82531893
T T
۰ نفر
هیچ گاه به قالیباف به چشم رقیب نگاه نكردیم

شیراز- ایرنا – رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان فارس گفت: از روز نخست فعالیت این ستاد و ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، هیچ گاه این دو ستاد و مجموعه از یكدیگر جدا نبود و هیچ گاه به یكدیگر به چشم دو رقیب نگاه نكردیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محی‌الدین طاهری شامگاه دوشنبه این سخنان را در حاشیه ائتلاف ستادهای رئیسی و قالیباف در استان فارس بیان كرد.
مسئولان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس با حضور در ستاد انتخاباتی دكتر محمد باقر قالیباف در شیراز با یكدیگر اعلام همبستگی و ائتلاف كردند.
این اقدام پس از آن صورت گرفت كه محمد باقر قالیباف دوشنبه در بیانیه ای كناره گیری خود از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به نفع رئیسی اعلام كرد.
رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان فارس با تشكر از سردار محمد علی شیخی مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در استان گفت: قالیباف دردوران دفاع مقدس امتحان خود را پس داده بود و امروز هم در سنگر دفاع از ارزشهای اسلامی در مقابل امواج تهمت مانند كوه ایستاد و حجت الاسلام رئیسی را همراهی كرد.
طاهری در مورد شخصیت قالیباف با اشاره به حوادث سال 78 گفت:اگر فداكاری های نیروی انتظامی و قالیباف در آن سالها نبود الان مملكت اینجا نبود و ما سالها به عقب تر برگشته بودیم.
وی با بیان اینكه دشمنان خط ولایت و نظام به دنبال آسیب به نظام اسلامی هستند افزود: قالیباف و رئیسی هر دو حامی ولایت و نظام اسلامی هستند و ما اجازه نمی دهیم كسانی بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس با اشاره به كناره گیری قالیباف از انتخابات گفت: امروز ما ثابت كردیم كه رقابتی بین این دو عزیز نبوده و ما تا آخر كنار هم هستیم و برای حفظ مسیر ولایت و نظام هر دو ستاد همپوشانی كردیم و دست در دست هم گذاشتیم و با این كار ضربات مهلكی به رقیب وارد كردیم به گونه ایی كه آنها دست و پای خود را گم كرده اند.
وی گفت: این اقدام انقلابی آقای قالیباف ، حاكی از آن بود كه هر دو بزرگوار در یك جبهه بودند و این نشان می‌دهد كه دوستان انقلابی، وقتی احساس كنند خطری انقلاب را تهدید می‌كند دست به دست هم می‌دهند تا خطر را دور كنند، حتی اگر به قیمت قربانی شدنشان باشد.
طاهری با آرزوی پیروزی برای حجت الاسلام رئیسی گفت: این دو ستاد یك لشكر در كنار یكدیگر هستند و ما اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.
مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف نیز در این آیین گفت: آنچه امروز ما را دور هم جمع كرده است؛ بحث انصراف دكتر قالیباف نیست چرا كه آقای قالیباف وارد رقابت انتخابات شد و توانست به خوبی دولت فعلی را به چالش بكشد، همچنین در مناظرات به خوبی دفاع كرد و نشان داد امروز كسانی در كشور هستند كه وقتی پای منافع نظام در میان باشد حاضر هستند فداكاری كنند.
محمد علی شیخی گفت: استراتژی قالیباف و رئیسی؛ طرف مقابل را برای ضربه زدن به كاندیدای نهایی سر در گم كرده بود و امروز آنچه را كه دكتر قالیباف باید انجام می داد را انجام داد باعث انسجام دو جبهه شد.
شیخی گفت: با اتحاد دو ستاد شاهد تحولات اساسی در بچه های انقلابی خواهیم بود و رقابت های انتخاباتی داغ تر خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه با نیروهای ستاد دكتر قالیباف بعد از كناره گیری ایشان گفت: امروز از تمام نیروهای ستاد خواستیم با تمام توان حامی حجت الاسلام رئیسی باشند.
رئیس ستاد قالیباف در استان فارس با بیان اینكه تعداد 32 ستاد شهرستانی در فارس برقرار است افزود: ما ستادهای خوبی در شهرستانها داریم كه تكلیف امروز ما حمایت از رئیسی است.
در پایان این آیین، مسئولان هر دو ستاد تدابیری جهت هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر ستادهای هردو كاندیدا در سطح شهرستان‌ها انجام دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7387 / 2027/ 1876
خبرنگار: رضا قادری ** انتشاردهنده: غلامرضا مالك زاده