۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵
کد خبر: 82533459
T T
۰ نفر
روابط عمومي ها بر پايه اعتماد زمينه گسترش ارتباطات در جامعه را فراهم كنند

قم - ايرنا - استاندار قم در پيامي به مناسبت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي آورده است: روابط عمومي ها فضاي سالم و مطلوبي را براي گردش شفاف، سريع و صحيح اطلاعات بر پايه اعتماد متقابل و گسترش ارتباطات در جامعه فراهم كنند.

در پيام سيد مهدي صادقي كه نسخه اي از آن روز چهارشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت آمده است: نامگذاري 27 ارديبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومي يادآور زحمات و تلاش هاي صادقانه تلاش گران عرصه اطلاع رساني و روشنگري و بيانگر اهميت و جايگاه خطير اين حرفه است. امروزه نهاد روابط عمومي، حلقه مهم نظام ارتباطات، عنصر كليدي عصر دانايي و از اركان اصلي و تاثيرگذار در ايجاد فضاي تفاهم، تعامل و همكاري مشترك در پرتو ارتباط هدفمند و پايدار مي باشد.
پيام ادامه يافته است: روابط عمومي در چنين مفهوم و جايگاهي، آيينه تمام نماي انتظارات و مطالبات و پل ارتباطي بين مردم با سازمان‌ها و نهادها محسوب شده و بر آن است تا با به‌ كارگيري هنر، مهارت، تدبير و دانش و خلاقيت، فضاي سالم و مطلوبي را براي گردش شفاف، سريع و صحيح اطلاعات بر پايه اعتماد متقابل و گسترش ارتباطات در جامعه فراهم آورد.
در بخشي از اين پيام آمده است: بدون شك خدمات ارزشمند و تلاش هاي خردمندانه و هوشمندانه دست اندركاران حوزه ارتباطات و روابط عمومي كه با عشق و علاقه وافر و دلسوزانه، در مسير ايفاي رسالت خطير اطلاع رساني، تنوير افكار عمومي و اميد و نشاط آفريني گام بر مي ‌دارند بر هيچ كس پوشيده نبوده و قابل تحسين مي باشد.
استاندار قم در اين پيام، ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران اين عرصه و تبريك روز ملي ارتباطات و روابط عمومي به همه مديران و كارشناسان روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي استان و عموم دست اندركاران زحمت كش اين حوزه، در سال «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال»، توفيق روزافزون همه اين عزيزان را در راه ايفاي شايسته رسالت هاي حرفه اي و پيشبرد اهداف متعالي انقلاب اسلامي، از درگاه ايزد منان مسالت كرده است.
وي همچنين در اين پيام تصريح كرده است: ان شاء الله با حضور پرشور و گسترده قشرهاي مختلف مردم شريف و انقلابي استان مقدس قم به ويژه فعالان متعهد عرصه روابط عمومي و ارتباطات در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، شاهد خلق حماسه بزرگ و عزت و سربلندي ديگري براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در روز جمعه 29 ارديبهشت ماه، خواهيم بود.
انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري همزمان با انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ميان دوره اي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، 29 ارديبهشت ماه جاري در سراسر كشور برگزار مي شود.
/8138/ 1175 تنظيم كننده: فرزانه پيري ** انتشار: رضا عليمحمدي