۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82536435
T T
۰ نفر
فرماندارخلخال: حضور مردم در انتخابات كم نظير است

اردبيل -ايرنا- فرماندار خلخال گفت: دوازهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان در جوي ارام و با حضور كم نظير و استقبال گرم مردم در حال برگزاري است.

فريدون بابايي در جريان بازديد از شعب اخذ راي در گفت و گو با ايرنا افزود: انتخابات در خلخال با بكار گيري از 2 هزار و700 نيروي انساني به عنوان عوامل اجرايي ،نظارتي ،بازرسي و انتظامي در 160 شعبه اخذ راي از ساعت 8 صبح امروز اغاز ودر جوي ارام و عاري از هرگونه تنش برگزار مي شود.
وي با تقدير از حضور گسترده ،پرشور و حماسي مردم در اين دوره از انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات همواره موجب سربلندي انقلاب و نظام اسلامي ايران بوده و در انتخابات امروز نيز حضور مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي از همان ساعات ابتداي راي گيري مطلوب و حاكي از شعور بالاي سياسي مردم منطقه است.
وي اظهار كرد: از مجموع جمعيت 95 هزار نفري شهرستان خلخال 72 هزارو 971 نفر واجد شرايط در شركت انتخابات و راي دادن هستند كه انتظار مي رود بيشتر اين افراد در اولين فرصت اراي خود را به صندوق ها ريخته از كار راي دادن را به ساعات شلوغ عضر موكول نكنند.
رييس هيات اجرايي انتخابات خلخال اضافه كرد: مديريت شعب اخذ راي در همه 160 شعبه به عهده نمايندگان فرماندار بوده و در حال حاضر در هر شعبه 17 نفر به عنوان عوامل اجرايي ،نظارتي ،بازرسي و انتظامي كار راي گيري از مردم را بر عهده دارند.
وي با تقدير از تلاش نيروهاي انتظامي در برقراري نظم و امنيت صندوق هاي اخذ راي گفت: نيروي انتظامي كار برقراري امنيت شعب اخذ راي و امانت داري از راي مردم را عهده دار بوده و اين كار را به نحو احسن واشايسته انجام مي دهد.
حجت السلام امير رشت بري امام جمعه خلخال نيز گفت :حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات همواره يك كابوس سنگين براي مستكبرين عالم و دشمنان انقلاب و نظام اسلامي ايران بوده وامروز نيز مردم هميشه در صحنه كشور با حضور حماسي خود در انتخابات اين كابوس را براي دشمن يك بار ديگر تكرار خواهند كرد.
خلخال در 115 كيلو متري اردبيل واقع است.
خبرنگار:بهرام نقي زاده**انتشاردهنده: عارف شيرزاد
7119/ 1257