نماینده خلخال و کوثر: مردم حماسه جدیدی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می‌کنند

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده، پرشور و مشارکت بالا در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری حماسه جدیدی را در تاریخ نظام اسلامی امروز خلق می‌کنند.

وحید کنعانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طول ۱۵ روز گذشته تمامی نامزدها و نیز نامزدهای حاضر در صحنه این دوره از انتخابات در مناظره‌ها و گفتگوهای مختلف دیدگاه‌های خود را اعلام و انتخاب برای مردم را آسان کردند.

وی ادامه داد: امروز تصمیم‌گیرندگان مردم هستند و مردم هستند که انتخاب می‌کنند چه کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب و در مسند دولت جمهوری اسلامی قرار دهند.

وی گفت: امروز هشتم تیرماه بار دیگر نام ایران اسلامی در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد و مردم کشور حماسه سیاسی جدیدی را با حضور گسترده خود در انتخابات رقم خواهند زد.

وی با دعوت از مردم جهت رفتن به پای صندوق‌های آرا در اولین فرصت ممکن افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید دارند از مردم انتظار می‌رود که در اول وقت اقدام به رای دادن کرده و این کار را به زمان بعد و یا دیرتر موکول نکنند.

نماینده خلخال و کوثر: مردم حماسه جدیدی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می‌کنند

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مشارکت در انتخابات و حضور گسترده یک تکلیف شرعی ،الهی، قانونی، و یک وظیفه ملی برای همه مردم ایران اسلامی است.

کنعانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تاثیر مشارکت بالا در انتخابات در وضعیت سیاسی کشور تصریح کرد: مشارکت بالا زمینه عزت ،عظمت شوکت و سربلندی نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

وی گفت; مردم بارها و پیش از این نشان دادند که همیشه در صحنه‌های مختلف پشتیبانی از نظام حضور داشته و امروز نیز حضور پرشور مردم خلخال در شعب اخذ رای حاکی از این واقعیت است که مردم برای انتخاب رئیس جمهور خود در صحنه حاضر و در شعبات مختلف اخذ رای حضور پرشوری دارند.

نماینده خلخال و کوثر: مردم حماسه جدیدی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می‌کنند

کنعانی اضافه کرد: انتظار داریم با حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات صلابت نظام، یکپارچگی و وحدت موجود در کشور به قوت خود باقی و زمینه ادامه اقتدار نظام اسلامی در سطح بین‌المللی فراهم شود.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان اردبیل ، در این دوره یک هزار و ۳۷۵ شعبه اخذر رای در سطح استان پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۶۱۰ شعبه در شهرستان‌ها و ۷۶۵ شعبه در روستاها مستقر می‌شود که از این تعداد ۹۲۸ شعبه ثابت و ۴۴۷ شعبه سیار خواهد بود.

واجدین شرایطی که به سن قانونی ۱۸ سال تمام رسیده باشند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند که در این راستا در سطح استان ۵۱ هزار رای اولی واجد شرایط رای دادن هستند.

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha