۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰
کد خبر: 82550812
T T
۰ نفر

كمك 500 ميليون ريالي خيران لردگاني در جشن گلريزان

۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰
کد خبر: 82550812
كمك 500 ميليون ريالي خيران لردگاني در جشن گلريزان

شهركرد- ايرنا- مديرنمايندگي ستاد ديه چهارمحال و بختياري از جمع آوري 500 ميليون ريال كمك مردمي خيران براي حمايت از زندانيان جرائم غيرعمد در جشن گلريزان خبر داد.

به گزارش ايرنا ، حافظ طاهري روز چهارشنبه در آيين جشن گلريزان در شهرستان لردگان افزود: در زندان هاي استان بيش از 315 زنداني غيرعمد با بيش از 250 ميليارد ريال بدهي مالي تحمل حبس مي كنند.
وي به آزادي 42 زنداني جرائم غيرعمد از ابتداي امسال تاكنون با كمك خيران و ستاد ديه استان اشاره كرد و افزود: سال گذشته نيز 160 زنداني جرائم غيرعمد از زندان هاي استان آزاد شدند.
طاهري اظهار كرد: آزادي زندانيان با بدهي كمتر از 50 ميليون ريال در اولويت آزاد شدن هستند.
وي از برگزاري نخستين جشن گلريزان از سوي دانشجويان و استادان و هيات علمي دانشگاه آزاد استان در 20 خردادماه امسال خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارك رمضان 7 جشن گلريزان در استان برگزار مي شود.
به گفته وي، 17 خردادماه در كيار، 20 خردادماه در شهركرد، 28 خردادماه در فارسان،31 خردادماه نيز در بروجن و بن جشن هاي گلريزان با هدف جمع آوري كمك هاي مردمي براي آزادي زندانيان جرائم غيرعمد برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا، همه ساله همزمان با ماه مبارك رمضان و همچنين سال جديد جشن هاي گلريزان به منظور آزاد سازي زندانيان جرائم غيرعمد در استان از سوي ستاد ديه و زندان ها و اقدامات تاميني استان برگزار مي شود.
در استان چهارمحال و بختياري سه زندان در شهركرد، بروجن و لردگان فعال است.
خبرنگار: سميه پناهنده** انتشار دهنده:محمود رئيسي
7360/2097