۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۶
کد خبر: 82552548
T T
۰ نفر
پرونده انتخابات با تاييد شوراي نگهبان بسته شد، رسيدگي به تخلف با دستگاه قضاست

شهركرد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: پرونده انتخابات با تاييد شوراي نگهبان تمام و بسته شد و اگر تخلفي هم باشد، دستگاه قضا ملزم به رسيدگي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي نكونام در خطبه هاي نمازجمعه شهركرد اظهار كرد: براساس 2 تحليل آمريكايي در قبل از برگزاري انتخابات، استكبار جهاني بر آن است تا ضربه خود را به نظام جمهوري اسلامي ايران بزند، اما مردم بايد با هوشياري، بصيرت و بيداري خود در سايه مقام معظم رهبري در برابر اين توطئه ها بايستند و بار ديگر نقشه هاي بيگانگان را خنثي كنند.
وي همچنين گفت: از نظر امام خميني (ره) وحدت و با ولايت فقيه بودن 2 رمز اصلي بقاي جمهوري اسلامي ايران است.
نكونام افزود: امام خميني (ره) به معناي واقعي كلمه پايبند عملي و علمي به اسلام ناب محمدي (ص) بودند و به توانمندي هاي داخلي و مردم باور داشت و چهره اي تمام عيار و مقاوم در برابر استكبار جهاني بودند كه علاوه بر اين مقاومت ها اعتقاد به برقراري ارتباط با كشورهاي دنيا داشتند.
وي گفت: تاكيد فراوان علمي و عملي به زهد، ساده زيستي، مقابله با تبعيض و پرهيز از اشرافي گري از ويژگي هاي برجسته بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است.
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد در بخش ديگري از سخنان خود تاكيد كرد: اين استان با كمبود 600 مبلغ و روحاني مواجه است، به همين منظور بايد حوزه هاي علميه توسعه و گسترش يابد.
نكونام تصريح كرد: در شان اين استان نيست كه تنها يك مدرسه حوزه علميه در شهركرد باشد، به همين سبب مجوز راه اندازي يك مدرسه ديگر با ظرفيت پذيرش 200 طلبه اخذ شده تا بتوان نيازهاي فرهنگي را پاسخ داد.
خبرنگار: وحيد رئيسي دهكردي**انتشار: جهانبخش صفري
7362/6021
۰ نفر