۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۴۶
کد خبر: 82560611
T T
۰ نفر

تيم‌ ملي مچ اندازي ايران بر سكوي سوم آسيا ايستاد

۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۴۶
کد خبر: 82560611
تيم‌ ملي مچ اندازي ايران بر سكوي سوم آسيا ايستاد

گرگان - ايرنا - تيم ملي مچ اندازي ايران در رقابت هاي آسيايي كشور قرقيزستان با كسب 9 مدال در بين 11 كشور به عنوان سومي دست يافت.

سرمربي و مسئول كميته مچ اندازي فدراسيون‌ بدنسازي، پرورش اندام، بادي كلاسيك، قوي ترين مردان و مچ اندازي كشور شامگاه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: ورزشكاران تيم ايران در اين رقابت هاي كه طي روزهاي 17 تا 20 خرداد در ساحل بوستري كشور قرقيزستان برگزار شد با كسب 2مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز پس ازقزاقستان و قرقيزستان و در بين 800 ورزشكار كشورهاي مختلف به اين مقام رسيدند.
عزت الله رجبلو اسامي مدال آوران ايران را به شرح ذيل اعلام كرد:
* رده پيشكسوتان
قربانعلي ابراهيمي در رده سني پيشكسوتان 40 تا 50‌ سال وزن 70 كيلوگرم مدال طلا چپ دست
* رده اميدها
محمد قاسمي رده سني اميدها وزن 55 كيلوگرم مدال برنز چپ دست
*رده بزرگسالان:
محمد قاسمي وزن 55كيلوم گرم مدال نقره چپ دست (شركت كننده در دو رده)
حسين حبيب الله‌ زاده وزن 65 كيلوگرم مدال برنز راست دست
بابك فرج الهي وزن 70 كيلوگرم مدال برنز راست دست
ابراهيم ايري وزن 75 كيلوگرم مدال نقره چپ دست و راست دست
سخيد ايزدي وزن 75 كيلوگرم مدال برنز چپ دست
علي راستگو وزن 100 كيلوگرم مدال نقره چپ دست
نعمت غفاري نيا وزن 110 كيلوگرم مدال طلا راست دست
رجبلو ادامه داد: اين رقابت ها در رده هاي سني نوجوانان، جوانان، اميد، بزرگسالان و پيشكسوتان در 2 بخش آقايان و بانوان و همچنين‌ بخش جانبازان و معلولين برگزار شد كه تيم ايران در رده هاي نوجوانان، جوانان و پيشكسوتان 50 تا 60 سال و جانبازان و معلولين و همچنين بانوان شركت كننده نداشت‌.
مسئول كميته مچ اندازي كشور تصريح كرد: در كنار مدال آوران كشور, مجتبي آدينه، محمد فلاحيان، محمدخالد دست باز و خضرالله رضايي در رده سني پيشكسوتان 40 تا 50 سال و اكبر حبيب الله زاده، اسماعيل توكلي، ابوالفضل صدقي و محمد ارفعي در رده سني بزرگسالان حضور داشتند.
وي تصريح كرد: همچنين مهرداد آرين، محمد عبدالوند، محمد ارفعي، ابوالفضل صدقي و محمد فلاحيان از داوران كشورمان با قضاوت در اين رقابت ها و شركت در كلاس هاي داوري موفق به اخذ مدرك درجه A بين المللي آسيا شدند.
به گفته وي؛ ناصر اميري، جلال نادمي و سيدمحسن زرگر به عنوان سرپرست، نمايندگان فدراسيون و حراست وزارت ورزش و جوانان در اين مسابقات تيم ايران را همراهي كردند.
3014/1648
خبرنگار: مجيد ميهن دوست ** انتشار: پري سالارنيا