۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۱۹
کد خبر: 82569596
T T
۰ نفر

اخبار كوتاه انتظامي ايلام

۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۱۹
کد خبر: 82569596
اخبار كوتاه انتظامي ايلام

ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان ايلام گفت: با تلاش شبانه روزي پليس در طول هفته گذشته، 6 سارق دستگير و 15 فقره سرقت كشف شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس، سرهنگ حميد فتاحي اظهار كرد: با اشراف اطلاعاتي پليس و با همكاري خوب شهروندان در طول هفته گذشته 6 نفر از سارقان حرفه اي شناسايي شدند.
وي يادآور شد: مأموران با هماهنگي مقام قضايي، در چند عمليات پليسي غافلگيرانه سارقان را دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي دادند.
وي تاكيد كرد: متهمان تا اين لحظه به 15 فقره سرقت اعتراف كرده اند.
سرهنگ فتاحي با اشاره به اينكه اكثر سرقت هاي به وقوع پيوسته مربوط به محتويات داخل خودرو بوده است، تأكيد كرد: شهروندان ضمن توجه جدي به هشدارهاي پليس به منظور پيشگيري از سرقت، خودروهاي خودرا حتي الامكان در داخل پاركينگ نگهداري و آنها را به سيستم هاي هشدار دهنده و اعلام خطر مجهز كنند.
همچنين فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از دستگيري سارق حرفه اي در اين شهر خبر داد. و گفت: متهم تاكنون به 9 فقره سرقت اعتراف كرده است.
سرهنگ فتاحي اضافه كرد: سرقت منزل، لوازم داخل خودرو و سرقت احشام از اعترافات اين فرد است.

* كشف سه كيلوگرم مواد مخدر در آبدانان
ماموران انتظامي بخش سرابباغ شهرستان آبدانان در يك عمليات پليسي عامل تهيه و توزيع مواد مخدر را دستگير و مقدار سه كيلوگرم ترياك را كشف كردند.
دريافت كننده: حسن كهزاديان * انتشار دهنده: شهريار حيدري فر
6119/6034