۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85550097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق محتویات خودرو در شهریار

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85550097
دستگیری سارق محتویات خودرو در شهریار

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق محتویات با ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۸ باغستان ، حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون شده و موفق به دستگیری سارق حین سرقت شدند.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۱۱ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف بیش از ۱۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی آرد خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در احمدآباد مستوفی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات و شناسائی کارگاه در احمدآباد مستوفی، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن تعداد ۲۰۹کیسه۵۰ کیلویی آرد خارج از شبکه توزیع به وزن ۱۰تن و۴۵۰کیلو گرم فاقد هرگونه اسناد گمرکی و بارنامه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر کارشناسان ارزش ریالی آرد کشف شده خارج از شبکه را یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا کارگاه پلمب و متهم به همراه کالای مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۱۷۰هزار نخ سیگار قاچاق در چهاردانگه

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر دپوی سیگار قاچاق در یک انباری در"چهاردانگه" اسلامشهر، ماموران انتظامی شهرستان اسلامشهر بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه، ماموران انتظامی موفق به شناسائی محل دپوی کالای قاچاق شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل در چهاردانگه۱۷۰هزار نخ انواع سیگار و۴۵۰ کیلوگرم تنباکو خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فتاحی افزود: ماموران کلانتری ۲۰ فردوسیه با کار اطلاعاتی سارق مزبور را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

دستگیری سارقان منزل در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان رباط کریم، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات فنی و تخصصی و بررسی و سوابق مجرمان، موفق به شناسایی متهمان شده که در عملیاتی غافلگیرانه، سارقان را درحین سرقت در پرند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رباط کریم با اشاره به کشف یک خودروی سرقتی از متهمان، تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، سارقان دستگیر شده به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha