۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴
کد خبر: 82571558
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد:روز قدس زمان همدلي و انسجام  مسلمانان جهان است

شهركرد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: روز قدس روز همدلي، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است و مردم ايران با حضور پرشور خود در راهپيمايي قدس، استكبارستيزي خود را به رخ جهانيان خواهند كشيد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدعلي نكونام روز سه شنبه در سومين نشست هماهنگي و برنامه ريزي راهپيمايي روز قدس اظهار كرد: امت اسلامي ايران با حضور خود در تمام عرصه ها باعث اقتدار نظام و با حضور خود در راهپيمايي روز جهاني قدس بار ديگر با آرمان هاي امام (ره) تجديد ميثاق خواهند كرد.
وي تعيين روز حماسي و بين المللي قدس از سوي حضرت امام (ره) در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را يك طرح سياسي با بصيرت و آگاهانه عنوان كرد و گفت: بيشتر دستاوردهاي مردم ستمديده فلسطين در سه دهه گذشته از ثمرات اين روز بوده است.
وي گفت: بنا به فرموده معمار كبير انقلاب اسلامي، روز قدس به همه اسلام تعلق دارد و تمام امت اسلامي و آزاديخواه در روز قدس از مردم فلسطين حمايت مي كنند.
امام جمعه شهركرد توضيح داد: استكبارستيزي ، حمايت از قدس شريف و حفظ عزت ايران اسلامي از اصول مهم و محوري انقلاب نظام اسلامي است كه نبايد امت تا ابد از آن غافل شود.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: تمهيدات، برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي لازم براي حضور با شكوه مردم اين استان در راهپيمايي روز جهاني قدس انجام شده است.
علي گرجي اظهاركرد: راهپيمايي يوم‌الله روز جهاني قدس در 173 نقطه استان از جمله شهرستان‌ها، بخش‌ها و مراكز دهستان‌ها با حضور با بصيرت و يكپارچه مردم شهيد‌پرور و ولايتمدار برگزار مي‌شود.
وي افزود:با برنامه ريزي انجام شده، راهپيمايي روز قدس در شهر شهركرد همزمان با سراسر كشور ساعت 11 صبح از ميدان 12محرم به سمت مصلاي بزرگ حضرت امام خميني (ره) شهركرد برگزار خواهد ‌شد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري يادآورشد: اقامه نماز عبادي سياسي در جمعه آخر ماه مبارك رمضان به امامت نماينده ولي فقيه در استان و با حضور يكي از سخنرانان كشوري به عنوان سخنران ويژه مراسم روز جهاني قدس برگزار مي شود.
وي با اشاره به اينكه هماهنگي‌هاي لازم براي حضور با شكوه مردم چهارمحال و بختياري در راهپيمايي روز جهاني قدس با فرمانداران انجام شده است، ادامه داد: نيروي انتظامي، راهور، پايگاه‌هاي مقاومت بسيج مردمي، شهرداري مناطق، تاكسيراني و اتوبوسراني ساير دستگاه‌ها نيز با در نظر گرفتن تدابير ويژه متناسب با روز جهاني قدس اقدامات لازم را انجام داده‌اند.
به گزارش ايرنا،امام راحل در فرماني تاريخي آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را روز قدس و حمايت از مردم مظلوم فلسطين نامگذاري كردند كه همه ساله در روز قدس راهپيمايي پرشور مردم در حمايت از مردم فلسطين برگزار مي شود.
خبرنگار: مرتضي شاهوردي** انتشار دهنده: محمود رئيسي
6199/2097