۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۱
کد خبر: 82573025
T T
۰ نفر
پليس تمهيدات ويژه ترافيكي روز جهاني قدس در كرمانشاه را اعلام كرد

كرمانشاه- ايرنا- رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان كرمانشاه با اعلام اينكه تمهيدات ويژه ترافيكي در روز جهاني قدس در كرمانشاه در نظر گرفته شده است گفت: همزمان با مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس محدوديت هاي ترافيكي در مركز استان و ساير شهرستان ها اجرا مي شود.

به گزارش ايرنا؛ پايگاه خبري پليس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شيري اعلام كرد: با توجه به حضور گسترده مردم انقلابي و روزه دار استان در راهپيمايي روز جهاني قدس و به منظور هرچه با شكوه تر برگزار شدن اين مراسم از ساعت 9 صبح تا پايان مراسم در مسيرهاي منتهي به مسجد جامع كرمانشاه محدوديت هاي ترافيكي اعمال مي شود.
رئيس پليس راهور كرمانشاه تصريح كرد: مسيرهاي ميدان آزادي به سمت مسجد جامع، ميدان انقلاب به سمت مسجد جامع، خيايان افشار طوس به تقاطع مدرس، ميدان غدير به تقاطع مدرس، سه راه نواب به تقاطع مدرس و خيابان جليلي به سمت خيابان مدرس روز جمعه دوم تير ماه داراي محدوديت ترافيكي هستند.
سرهنگ شيري گفت: مسيرهاي بلوار افشار طوس و خيابان شريعتي را به عنوان مسيرهاي جايگزين براي رفت و آمد شهروندان پيش بيني شده است.
وي در پايان بيان كرد: از همه مردم شريف و ولايت مدار استان تقاضا مي شود از پارك خودرو در مسيرهاي راهپيمايي اجتناب كرده و با خادمان خود در مجموعه راهنمايي و رانندگي كه براي برقراري نظم و امنيت ترافيكي و برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم راهپيمايي در معابر مستقر هستند، همكاري نمايند.
مراسم روز جهاني قدس روز جمعه اين هفته همزمان با سراسر كشور در استان كرمانشاه نيز برگزار مي شود.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نويدي **انتشار دهنده:علي مولوي