۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبر: 85081694
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محدودیت ترافیکی در کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس اعمال می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در برپایی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح روز جمعه آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

سرهنگ «محمد حیدری» عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: براساس اعلام شورای تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۵ فروردین از مسجد آیت اله معتضدی در میدان انقلاب آغاز و تا مقابل مسجد جامع در خیابان مدرس ادامه خواهد یافت.

وی افزود: بر همین اساس محدودیت ترافیکی در خیابان های مدرس و آیت اله کاشانی از ساعات اولیه صبح روز جمعه اعمال و تمام مسیرهای منتهی به این خیابان ها تحت پوشش ترافیکی پلیس راهور قرار خواهد گرفت.

سرهنگ حیدری با تاکید بر اینکه از تردد وسایل نقلیه در مسیرهای یادشده جلوگیری به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: پارک و توقف وسایل نقلیه در طول خیابان شهید مدرس ممنوع بوده و از ابتدای بامداد روز جمعه وسایل نقلیه ای که در مسیر راهپیمایی پارک شده باشند به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس برای اجرای طرح های مشابه در مناسبت های گذشته، ابراز امیدواری کرد؛ برای روز جهانی قدس هم شاهد همکاری خوب شهروندان با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha