۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۸
کد خبر: 82586042
T T
۰ نفر

نتايج مسابقات قهرماني قايقراني كشور اعلام شد

۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۸
کد خبر: 82586042
نتايج مسابقات قهرماني قايقراني كشور اعلام شد

كرج-ايرنا- نتايج قطعي مسابقات قهرماني قايقراني كشور در استان البرز اعلام شد.

به گزارش ايرنا،مسابقات قايقراني اسلالوم كشور از روز يكشنبه هفته جاري به
مدت 2 روز در رودخانه كرج برگزار شد.
مسابقات قايقراني اسلالوم كشور با شركت 40 ورزشكار در 2 بخش آقايان و بانوان در 2 ماده كاياك و كانوي در رده سني جوانان و بزرگسالان انجام شد.
در اين مسابقات، تيم هايي از استان هاي تهران، البرز، آذربايجان شرقي، اصفهان، اردبيل، زنجان، خوزستان، چهار محال و بختياري، كردستان، قزوين، كرمان، گيلان، مازندران، مركزي و همدان حضور داشتند.
در بخش انفرادي بانوان دركانوي جوانان فائزه روناسي ازاصفهان، دنيا محمدي از كرمانشاه و حسنا اله قلي از مازنداران به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در كاياك جوانان ، فائزه روناسي از اصفهان ، دنيا محمدي از كرمانشاه و محدثه حسن پور از قزوين مدال هاي طلا،نقره و برنز اين دوره از مسابقات را به دست آوردند.
در كانوي بزرگسالان بانوان نيز پگاه رضوان از استان خوزستان اول، جميله طهماسبي و كوثر هاشمي از استان مازندران دوم و سوم شدند.
همچنين در كاياك بزرگسالان بانوان نيز ركسانا رازقيان از اصفهان اول،شقايق سيد يوسفي از تهران دوم و الهام طهماسبي از مازندران سوم شد.
در بخش تيمي نيز در بخش بانوان استان اصفهان با سه مدال طلا ، خوزستان با يك طلا و كرمانشاه با دو مدال نقره به ترتيب مقام هاي اول تا سوم مسابقات قهرماني قايقراني كشور را به دست آوردند.
در بخش آقايان در كانوي جوانان محمد مهدي كنارنگ از چهارمحال بختياري، امير رضا نژاد از تهران و عليرضا آدم پور از گيلان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در كاياك جوانان نيز دانيال خسروي از مازندران اول، محمد مهدي كناررنگ از چهارمحال و بختياري دوم و علي محمود پور از آذربايجان شرقي را به دست آوردند.
همچنين در كانوي بزرگسالان در بخش آقايان مهدي نظري از استان گيلان، احمد حويدر از خوزستان و مهران رضايي منش از كرمانشاه به ترتيب مقام هاي اول تا سوم اين دوره از مسابقات را كسب كردند.
در كاياك بزرگسالان نيز امير محمد فتاح پور از كرمانشاه مدال طلا، مرتضي كيان منش از خوزستان نقره و مصطفي كنارنگ از البرز مدال نقره را به دست آوردند.
در بخش تيمي آقايان استان چهارمحال و بختياري با يك طلا و يك نقره قهرمان اين دوره از مسابقات در بخش آقايان شد.
همچنين استان هاي مازندران و كرمانشاه مشتركا با يك طلا و يك برنز نائب قهرمان و گيلان با يك طلا مقام سوم مسابقات قهرماني قايقراني كشور را به دست آوردند.

رودخانه كرج از رشته كوه‌هاي البرز سرچشمه مي گيرد و اين رودخانه در امتداد جاده كرج - چالوس روان است.
اين رودخانه كه در حدّفاصل بيلقان تا ديزين واقع شده و 75 كيلومتر طول دارد.
7414 / 6155خبرنگار:وحيده عسكري**انتشار دهنده: محمد عزيزپور