۲ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۴۷
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84831116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آذربایجان‌غربی قهرمان مسابقات سوپرساباکی کشور شد

ارومیه - ایرنا - ربیس کمیته جهانی سوپرساباکی گفت: آذربایجان‌غربی در هر دو بخش آقایان و بانوان به عنوان قهرمانی مسابقات سوپرساباکی کشور دست یافت.

اکبر روح‌پرور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با هدف انتخابی برای شرکت در جام ترکیه با همکاری انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی در دو بخش بانوان و آقایان در سالن ۳ هزار نفری آهندوست برگزار شد.

وی اظهار کرد: در بخش بانوان تیم آذربایجان‌غربی عنوان نخست را کسب کرد و تهران مقام دوم و آذربایجان‌شرقی مقام سوم را کسب کردند، اصفهان و مازندران هم چهارم و پنجم شدند.

رییس کمیته جهانی سوپرساباکی ادامه داد: در بخش آقایان نیز عنوان نخست به آذربایجان‌غربی رسید و آذربایجان‌شرقی دوم و خراسان رضوی سوم شدند، تیم تهران چهارم و مازندران مقام پنجم را کسب کرد.

روح‌پرور گفت: مسوول برگزاری بانوان در این دوره از مسابقات «زهره وثوقی» و مسوول آقایان «میلاد رستمی» بودند و ۳۶۰ ورزشکار در بخش بانوان و ۸۵۶ ورزشکار در بخش آقایان حضور داشتند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران راه‌یافته به فینال بهمراه دارندگان عناوین سوم به اردوی تیم ملی دعوت شده و سپس به مسابقات جام ترکیه اعزام می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha