۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶
کد خبر: 82591181
T T
۰ نفر

نمایشگاه آثار عكاسان خبری مشهد گشایش یافت

۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶
کد خبر: 82591181
نمایشگاه آثار عكاسان خبری مشهد گشایش یافت

مشهد- ایرنا- نمایشگاه آثار عكاسان خبری مشهد عصر شنبه با حضور جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، هنرمندان و اهالی رسانه در نگارخانه رضوان این شهر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه، ٩٠ اثر از عكاسان رسانه‌های خبری مشهد در سه بخش شامل ٥٧ عكس خبری و مستند، ١١ عكس خبری با موضوع آتش‌نشانی و ٢٣ عكس از رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه آثار 30 عكاس خبری از جمله محسن بخشنده عكاس خبرگزاری جمهوری اسلامی خر اسان رضوی در معرض دیدم عموم قرار گرفته است.
در حاشیه این نمایشگاه، كارگاه مروری بر عكاسی خبری ایران و جهان با حضور علی‌اكبر شیرژیان، پنج‌شنبه ٢٢ تیرماه ساعت ١٧ هم‌زمان با اختتامیه این برنامه هنری برگزار می‌شود.
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عكاسان خبری مشهد امیر شهلا منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر مشهد، كمال سرویها رئیس شورای اسلامی شهر ، سید جلال فیاضی عضو شورای شهر، شاهین فرشاد رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی ، محمد كاظم دبیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد و چند تن از مدیران شهری شركت داشتند.
این نمایشگاه در نگارخانه رضوان، خیابان كوهسنگی ١٧ دایر است و تا ٢٢ تیرماه هر روز از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٧ تا ٢٠ ‌پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان كنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 كشور اسلامی، كلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب كرده است.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
7498/6012