۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۸
کد خبر: 82593635
T T
۰ نفر
كلينيك صنعت در خوزستان باعث رفع موانع توليد مي شود

اهواز - ايرنا - مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خوزستان گفت: كلينيك صنعت سيار در استان گامي بلند در راستاي تقويت ارتباط جامعه دانشگاهي با صنعت است.

به گزارش ايرنا اخلاق محمديان دوشنبه در دومين نشست با اعضاي كلينيك صنعت محل شركت شهرك هاي صنعتي استان بيان كرد: كلينيك صنعت متشكل از اساتيد دانشگاهي، پژوهشگران و صاحبنظران در حيطه صنعت است كه دغدغه عارضه يابي، ريشه يابي و رفع موانع توليد، ارتقاي بهره وري و افزايش سطح كيفيت محصولات نهايي را دارند.
محمديان اجراي برنامه هاي حمايتي را مستلزم فرهنگ سازي دانست و افزود:توليد كنندگان بايد نسبت به كار خود حساس باشند نسبت به حل موانع و مشكلات نيز از خود تمايلي نشان نمي دهند و اين امر نه تنها در خصوص ارتباط برقرار كردن آنان با اعضاي كلينيك صنعت بلكه در تمامي موارد حمايتي همچون شركت در دوره هاي آموزشي، نمايشگاه ها، سمينارها و ... صدق مي كند.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خوزستان خواستار پيش قدم شدن اعضاي كلينيك صنعت در مقوله شناسايي مشكلات بنگاه هاي كوچك و متوسط صنعتي شد و عنوان كرد: بايد با گفتگو و مذاكره توليد كنندگان را مجاب نمود كه در صورت برطرف نمودن موانع موجود مي توانند ارزش افزوده، ميزان فروش و سطح مصرف انرژي خود را مديريت كنند چرا كه حلقه اي كه در حوزه مديريتي استان با مشاركت دستگاه هاي دولتي، بانك ها، مشاوران و جامعه دانشگاهي شكل گرفته است فرصت مطلوبي در راستاي تقويت نمودن ارتباط جامعه دانشگاهي و صنعت در خوزستان به شمار مي رود.
وي از كسب مقام اول فن بازار منطقه اي خوزستان در بين فن بازارهاي منطقه اي سراسر كشور خبر داد و گفت: چنين دستاوردي به منزله توانمندي استان در بخش انتقالات فناورانه است و بهره گيري از اين تجربيات و دستاوردها را مي توان منشأ توسعه اقتصادي و صنعتي دانست.
بر اساس اين گزارش كلينيك صنعت در استان فعال است و به طور سيار در شهرك هاي صنعتي به صنعتگران مشاوره و راهكار مي دهد تا در فعاليت هاي اقتصادي و صنعتي خود موفق باشند.
7158/6002
خبرنگار: زينب فرحاني**انتشار دهنده : كبري آقازري