۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱
کد خبر: 82595056
T T
۰ نفر
اسنپ، زمينه ساز ايجاد فرصت هاي شغلي قابل توجهي خواهد بود

شيراز- ايرنا- كارشناس روابط عمومي اسنپ گفت: با توجه به استقبال خوب و فراتر از انتظار شهروندان شيرازي از اسنپ به عنوان يك سرويس هم سفري آنلاين، توسعه آن در كلانشهر شيراز مي تواند زمينه ايجاد فرصت هاي شغلي قابل توجهي را فراهم كند.

حامد پورحسيني، سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تاكنون تعداد قابل توجهي از افراد به عنوان همراه (راننده) در اين مجموعه در شيراز مشغول به كار شده اند كه با توسعه آن امكان جذب تعداد بيشتري راننده نيز فراهم خواهد شد.
وي ادامه داد: شيراز بعد از تهران، كرج و اصفهان چهارمين شهر كشور است كه اسنپ خدمات خود را در آن به شهروندان ارائه مي دهد و به زودي شهرهاي جديدي نيز تحت سرويس دهي اسنپ قرار خواهند گرفت.
او اظهار كرد: تيم هاي عمليات و بازاريابي اسنپ به طور پيوسته در حال گسترش هماهنگ ناوگان و مسافران هستند و در شهر شيراز نيز تعداد و گستره‌ ناوگان همراهان (رانندگان) متناسب با تعداد متقاضيان اسنپ كه با رشد قابل توجهي در حال افزايش است توسعه مي يابد.
پورحسيني گفت: هم اينك اسنپ تنها در شهر شيراز مشغول به كار است و اميد است كه در آينده نزديك خدمات هوشمند حمل و نقل اسنپ به ساير شهرهاي اين استان نيز تسري يابد.
وي، سرعت دسترسي به خدمات، كاهش هزينه هاي مصرف كننده و دستيابي به كيفيت بهتر در خدمات حمل و نقل شهري را از جمله مزيت هاي كلان استفاده از سرويس هاي هوشمند حمل و نقل برشمرد و افزود: اسنپ به عنوان راهبر اصلي اين بازار در ايران محسوب مي شود.
او اضافه كرد: رونق هرچه بيشتر اين سرويس و سرويس هاي مشابه در نگاه كلان علاوه بر اينكه منجر به استفاده‌ بهينه تر از منابع عمومي و خصوصي مي شود، رونق اقتصادي را نيز به دنبال خواهد داشت.
پورحسيني اظهار داشت: افراد متقاضي به همكاري با اسنپ به عنوان همراه (راننده) بايد ضمن ارائه‌ مداركي مانند گواهي عدم سوء پيشينه، مدارك شناسايي مالكيت و بيمه‌ خودرو، در دوره‌هاي آموزشي اسنپ نيز شركت كنند و در صورت دارا بودن تمام شرايط مي توانند فعاليت خود را در ناوگان آغاز كنند.
او گفت: تيم كنترل كيفي نيز به طور مستمر بر عملكرد همراهان (رانندگان) نظارت مستقيم دارد و مي كوشد با بررسي هاي مستقيم و غيرمستقيم، كيفيت سفر مسافران خود را بهبود بخشد.
اسنتپ (snapp) يك سرويس هم سفري آنلاين است كه اپليكيشن نصب شده بر روي تلفن همراه به طور خودكار مسافر را با نزديكترين راننده مرتبط مي سازد و موقعيت مسافر را براي راننده ارسال مي كند.
مشتريان از طريق اپليكيشن تلفن همراه خود تقاضاي خودرو كرده و موقعيت راننده خود را نيز رديابي مي كنند.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهي ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي