۴ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۶
کد خبر: 82611403
T T
۰ نفر

دستگيري باند چهار نفره سارق منزل در دزفول

۴ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۶
کد خبر: 82611403
دستگيري باند چهار نفره سارق منزل در دزفول

دزفول - ايرنا - فرمانده انتظامي دزفول از شناسايي و دستگيري باند سارقان حرفه ايي منزل واماكن خصوصي در اين شهرستان خبر داد و گفت: يكي از اعضاي اين باند زن مي باشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ 'علي الهامي' روز چهارشنبه در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان موضوع به صورت وي‍ژه در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرقت.
اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: با انجام تحقيقات فني و پليسي يك باند چهارنفره سارق كه يك نفر از آنها زن مي باشد با هماهنگي مقام قضايي شناسايي و در مخفيگاهشان دستگير شدند.
وي افزود: ضمن اعتراف متهمان به 2 فقره سرقت منزل در بازرسي از مخفيگاه آنان تعدادي تلفن همراه ،تبلت ،مقاديري طلاجات و وجه نقد مسروقه كشف و ضبط گرديد كه تمامي اموال مسرقه به مالباختگان تحويل شد.
سرهنگ علي الهامي در خاتمه بيان داشت با توجه به شروع ايام تعطيلات تابستانه و مسافرت بسياري از شهروندان و خالي ماندن منازل بهترين راهكار جهت پيشگيري از سرقت وجود يك نفر در خانه است در غير اين صورت استفاده از تجهيزات ايمني همچون قفل كتابي ، دزدگير ،دوربين و يا سپردن منزل به يك همسايه قابل اطمينان مي باشد.
6068/7278
دريافت كننده :رقيه كردي** انتشار:محمدعلي فريدپناه