۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰
کد خبر: 82620528
T T
۰ نفر
امام جمعه مهريز بر انتخاب كابينه كارآمد توسط رئيس جمهوري تاكيد كرد

يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز در خطبه هاي نمازجمعه امروز اين شهر با تبريك تنفيذ حكم رئيس جمهوري توسط مقام معظم رهبري بر انتخاب اعضاي كابينه اي كارآمد بر حسب نياز كشور توسط دكتر حسن روحاني تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني به اهميت حضور نيروهاي توانمند ، با انگيزه و جوان در كابينه آينده اشاره كرد و افزود: از رئيس جمهوري منتخب ملت قهرمان ايران انتظار مي رود نسبت به رفع مسائل و مشكلات جامعه و گزينش افراد مناسب براي كابينه اقدام كند.
وي ادامه داد: دولت بايد همواره نگاه مهر آميز به منتقدان منصف و احترام به ديدگاه ها و نظرات گوناگون در كشور داشته باشد و رعايت حقوق شهروندي براي آحاد مردم اعم از موافق و مخالف را سولوحه فعاليت ها قرار دهد.
امام جمعه مهريز تصريح كرد: پرداختن به مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم ، تعامل گسترده با دنيا همراه با حفظ عزت ، صلابت و قدرت در برابر هر سلطه طلبي و غافل نشدن از حضور و ترفند دشمنان مسائل مهمي است كه بايد رعايت شود.
محي الديني به روز خبرنگار و نقش اصحاب رسانه در جامعه اشاره كرد و افزود: مسئولان اجرايي بايد همواره انتقاد پذير باشند و در برابر نقد هاي سازنده مردم با سعه صدر برخورد كنند كه رسالتي مهم است.
امام جمعه مهريز گفت: از تمام خبرنگاراني كه اخبار شهرستان و نماز جمعه مهريز را بصورت منظم و مستمر پوشش مي دهند قدرداني مي كنيم و اميدواريم در رسالت حساس و خطير خود موفق باشند.
محي الديني اظهار داشت: بر مسئولان اجرايي است تا به دغدغه هاي خبرنگاران بيش از پيش عنايت داشته باشند كه حل نيازها و مطالبات آنها در توفيق آنها بسيار موثر است .
مركز شهرستان مهريز در 30 كيلومتري شهر يزد واقع شده است .
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@