۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۱
کد خبر: 82626297
T T
۰ نفر
برتري دانش آموزان استثنايي البرز در مسابقات قرآن و نماز كشور

كرج - ايرنا- رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي البرز گفت: دانش آموزان دختر مدارس استثنايي اين استان در مسابقات قرآن ، نماز و عترت كشور برتر شناخته شدند.

عباس كشاورز روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: دانش آموزان دختر استثنايي البرز در سيزدهمين دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت توانستند 3 رتبه برتر كشوري را كسب كنند.
وي اظهار كرد: سيزدهمين دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت به ميزباني استان خراسان رضوي برگزار شد، كه در آن دانش آموزان دختر با نياز هاي ويژه به رقابت پرداختند.
وي بيان كرد: اين مسابقات با هدف گسترش فعاليت هاي تربيتي و ديني ، ارتقاي دانش قرآني، احكام عبادي و رهنمودهاي اهل بيت (ع) در بين دانش آموزان استثنايي كشور به مدت 4 روز اجرا شد.
وي تصريح كرد: در اين مسابقات 400 نفز از دانش آموزان دختر در مقطع تحصيلي متوسطه اول و دوم مدارس استثنايي كشور شركت كردند.
وي اضافه كرد: زهرا روحاني در اين دور ه از مسابقات در رشته احكام و در گروه معلوليتي كم توان ذهني و در رشته نهج البلاغه و گروه معلوليتي ناشنوا زهرا نجار زاده موفق به كسب رتبه اول شدند.
رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي البرز ياد آور شد: شكيلا سادات رحمانپور در رشته انشاء نماز و در گروه كم توان ذهني رتبه دوم را در اين دور ه از مسابقات كشوري به خود اختصاص داد.
كشاور ادامه داد: دانش آموزان استثنايي البرز تا كنون در مسابقات كشوري ويژه تابستان 96 در رشته هاي مختلف موفق به كسب رتبه هاي برتر زيادي شده اند كه اين مهم نشان از توانمندي ، اعتماد به نفس و مهارت آنها دارد.
2819/1535خبرنگار: مهين مالمير**انتشار دهنده:داريوش غفاري