۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84859550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور و چند خبر دیگر

سنندج- ایرنا- درخشش دانش آموزان کردستانی در مسابقات دو و میدانی و شطرنج قهرمانی کشور، درخشش دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت و سنندج شهر برتر نوسازی و بازسازی اتوبوس ها در کشور عناوین چند خبر کوتاه از استان کردستان است.

به گزارش ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: در رقابت‌های رشته های دو و میدانی و شطرنج که در مقطع متوسطه اول و به میزبانی شهرکرد برگزار شد، در رشته دو  و میدانی، رامان پیری دونده خوش آتیه استان در ماده ۲۰۰ متر موفق به کسب مدال با ارزش طلا شد.

افشین خوشگوار افزود: این ورزشکار در ماده ۱۰۰ متر نیز در جایگاه سوم کشور ایستاد و مانی جولایی نیز در ماده ۱۵۰۰ متر در رده پنجم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در رقابت های شطرنج نیز تیم کردستان متشکل از آرتا احمدی، مبین فتحیان، کاوان سعیدی، آرسام حسینی و ریژوان رحمانی زاده در میان ۳۱ تیم شرکت کننده به مقام چهارم کشور دست یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: همچنین در بخش انفرادی و رقابت‌های میز ۲، مبین فتحیان با اقتدار قهرمان ایران شد و ریژوان رحمانی زاده در میز پنجم و آرتا احمدی در میز سوم به ترتیب عناوین پنجم و هشتم را به خود اختصاص دادند.

درخشش دانش آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در هفدهمین  دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور، سه نفر از دانش‌آموزان استان مقام‌های برتر کشور را کسب کردند.

طالب محمدی افزود: در هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، در گروه دختران، حدیث کامرانی دانش آموز آموزشگاه گلها سنندج، مقام اول کشوری در رشته ترتیل قرآن آسیب دیده ذهنی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: همچنین پگاه امینی، دانش آموز آموزشگاه گلها در رشته ترتیل قرآن آسیب دیده ذهنی رتبه سوم و کوثر زندی در رشته انشای نماز آسیب دیده ذهنی رتبه سوم  کشوری را به دست آوردند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان یادآور شد: در این دوره از مسابقات، استان کردستان در گروه دانش آموز دختر چهار نماینده داشت که سه نفر از این دانش آموزان توانستند مقام های اول و سوم کشوری را کسب کنند.

سنندج شهر برتر نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها در کشور شد

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در زمینه نوسازی و بازسازی اتوبوس ها در بین شهرهای ۲۰۰ تا یک میلیون نفر جمعیت در کشور، سازمان برتر شد.

حمید خضری  افزود: در حوزه کلان شهرها انتخاب سازمان‌های برتر امسال به سه دسته تقسیم شد که در کلان شهرهای بالای یک میلیون جمعیت شهرهای تهران، مشهد و تبریز اول تا سوم شدند.

وی یادآور شد: از شهرهای ۲۰۰ تا یک میلیون نفر جمعیت و مراکز استان هایی که در این بین هستند سنندج نیز به عنوان سازمان برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha