۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷
کد خبر: 82628517
T T
۰ نفر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهادت محسن حججی را تسلیت گفت

اصفهان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، شهادت محسن حججی مدافع حرم را تسلیت گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام ' سید رضا صالحی امیری ' آمده است: خبر شهادت جانگداز جوان آزاده، محسن حججی كه تصویرگر قساوت و خشونت افسارگسیخته دشمنان دین و آیین است، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.
«در جهان پرتلاطم و آشفته امروز، گوهرهایی همچون محسن عزیز، درس ایثار، وفاداری و شجاعت به وجدان های بیدار و انسان های آزاده می دهند.»
در این پیام تصریح شده است: محسن های سرزمین ما، در دفاع از حریم ولایت، دست می افشانند و سر می سپارند و به ما یادآور می شوند كه تا ظلم و ستم باقی است، عاشورا و كربلا پابرجاست.
صالحی امیری می افزاید: اینجانب شهادت مظلومانه شهید محسن حججی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عموم ملت شهید پرور، بویژه مردم غیور نجف آباد و خانواده داغدار حججی صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اولیاءالله برای آن شهید والامقام و صبر و شكیبایی بازماندگان معزز را خواستارم.
محسن حججی» از جهادگران و فعالان فرهنگی كشور نزدیك مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی تكفیری داعش درآمد و پس از دو روز به دست تروریست‌های تكفیری در سوریه به شهادت رسید.
شهید « محسن حججی » یكی از نیروهای لشكر زرهی 8 نجف اشرف و از نیروهای فعال موسسه شهید احمد كاظمی بود.
شهید حججی 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان بود كه از او فرزندی 2 ساله به یادگار مانده است.
شهادت مظلومانه محسن حججی با واكنش گسترده مسئولان و چهره های فرهنگی و هنری همراه شد و هر یك با تمجید از این شهید بزرگوار، اقدام گروه تروریستی تفكیری داعش را محكوم كردند.
2093 ** انتشار: اصغر دواتگر