۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۵
کد خبر: 82636340
T T
۰ نفر
انجام امور درماني براي 47 نفر از ايثارگران توسط پروفسور يورگنس

تهران- ايرنا- مديركل درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران از انجام امور درماني براي 47 نفر از ايثارگران توسط پروفسور يورگنس فوق تخصص كتف و شانه از كشور آلمان خبر داد.

به گزارش روزشنبه ايرنا ازبنيادشهيد، ايرج عربي با بيان اينكه دعوت از اساتيد مطرح بين‌ المللي براساس استراتژي هدف‌گذاري شده در درمان گروه هدف در برنامه ‌هاي جاري معاونت بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران قرار دارد گفت: پيرو اين سياست «پروفسور يورگنس» فوق تخصص كتف و شانه از كشور آلمان در ايران حضور يافت و به درمان جانبازان و ايثارگران پرداخت.
وي افزود: پروفسور يورگنس در روزهاي 21 و 22 مردادماه در بيمارستان فوق تخصصي ساسان به ويزيت و عمل جراحي براي خانواده شهدا و جانبازان پرداخت كه در اين مدت هفت نفر مورد عمل جراحي قرار گرفتند و 40 نفر نيز به ‌صورت سرپايي ويزيت شده و مشاوره درماني دريافت كردند.
به گزارش ايرنا، همچنين امور درماني براي 47 نفر از خانواده هاي شهدا و ايثارگران توسط پرفسور بيك مهاجري فوق تخصص ارتوپدي و لگن از كشور اتريش از روز 17 تا 21 تيرماه در بيمارستان فوق تخصصي ساسان انجام شد.
پروفسور حسن مهديان فوق تخصص جراحي ستون فقرات از كشور انگلستان 26 فرودين ماه 96 به ايران سفر كرد و به مدت يك هفته جانبازان و خانواده شهدايي را كه از مشكلات ستون فقرات رنج مي‌ برند ويزيت كرد.
همچنين 27 خردادماه تا سوم تيرماه بار ديگر پرفسور مهديان فوق تخصص ستون فقرات از انگلستان 11عمل جراحي و 97 مورد ويزيت و مشاوره درماني براي خانواده‌ هاي شهدا و جانبازان انجام داد.
براساس آماربنيادشهيد، آمار جانبازان زير 25 درصد 331 هزار و 555 تن، جانبازان 25 درصد و بالاتر 233 هزار و 267 تن، جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار و 481 و جانبازان بالاي 70 درصد حدود 9 هزار و 688 است؛ ضمن اينكه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شديد در كشور بسر مي برند.
اجتمام ** 7268 *1724*
تنظيم كننده: مهناز بيرانوند ** انتشار: حسين فتح الهي
آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر