۹ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۰۶
کد خبر: 82650294
T T
۰ نفر
رفع مشكل حاشيه نشيني در بندرعباس با جديت بيشتري پيگيري شود

بندرعباس - ايرنا - استاندار هرمزگان ضمن تاكيد بر تلاش هر چه بيشتر دستگاه هاي متولي در رفع مشكل حاشيه نشيني شهر بندرعباس، گفت: رفع اين مشكل نيازمند تلاش و برنامه ريزي بيشتري است و بايد با جديت پيگيري شود.

به گزارش ايرنا، جاسم جادري شامگاه چهارشنبه در آئين بهره برداري از طرح هاي شهرداري بندرعباس ضمن گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، اظهار داشت: امروز شهر بندرعباس در سطح كشور و منطقه نام آور است و بايد براي رفع عقب ماندگي برخي محلات اين شهر به لحاظ عمراني كار بيشتري صورت گيرد.
وي تصريح كرد: وجود بافت هاي فرسوده به ويژه در شهر بندرعباس، اجراي طرح هاي آب و فاضلاب ، گازرساني و امداد رساني را با مشكل روبرو مي كند و از همين رو بايد تلاش ويژه اي براي رفع اين معضل انجام شود.
جادري با اشاره به آغاز به كار دوره پنجم شوراهاي اسلامي شهر و روستا بر لزوم وحدت و يكپارچگي براي انجام كارها تاكيد كرد و بيان داشت: كشور ما نيازمند كار و تلاش است تا بتوانيم مشكلات مردم را رفع كنيم.
استاندار هرمزگان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر، اظهار كرد: علت ماندگاري نام شهيدان رجايي و باهنر خدمت صادقانه و روراستي آن ها با مردم و انجام امور با نيت پاك بود كه همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي و مردم همواره بايد در همين راستا گام برداريم.
همزمان با آخرين روز از هفته دولت، 59 طرح عمران شهري بندرعباس با هزينه افزون بر 280 ميليارد ريال با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداري رسيد.
اين طرح ها شامل خيابان 18 متري محله شميلي ها، زمين ورزشي شهيد منصور فرخي نژاد در محله 22 بهمن، آب شيرين كن فضاي سبز ميدان شهدا، ساختمان اداري شهرداري ناحيه سه منطقه يك، پارك محله اي بعثت، زمين ورزشي شهداي محله آيت الله غفاري و آبنماي موزيكال بوستان شهيد دباغيان بود كه به نيابت از پروژه هاي شهر بندرعباس به بهره برداري رسيد.
در هفته دولت امسال در بندرعباس 266 طرح با اعتبار هزار و 200 ميليارد تومان به بهره داري رسيد.
دوم تا هشتم شهريورماه به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر به نام هفته دولت نام گذاري شده است.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسيني ** انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com