۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۴۴
کد خبر: 82650755
T T
۰ نفر
افتتاح سالانه 2 هزار میلیارد تومان پروژه در مازندران در دولت یازدهم

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت كه افتتاح سالانه 2 هزار میلیارد تومان پروژه در این استان در دولت یازدهم ، تجلی مدیریت جهادی و نمود خدمت بی منت به مردم بوده است .

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، ربیع فلاح روز پنجشنبه در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهیدان رجائی و باهنر در مسجد جامع ساری افزود : شهیدان والامقام رجایی و باهنر، مردان بزرگی بودند كه تفكر انقلابی و جهادی در عمل و گفتارشان تجلی داشت.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر و 385 شهید گرانقدر جامعه كارمندی مازندران و 17 هزار شهید ترور ایران اسلامی ، افزود : در هشتم شهریور كه رئیس جمهور و نخست وزیر، شهید رجایی و باهنر به شهادت رسیدند، ملت انقلابی ما دو سرمایه انقلاب و دو یار دیرین و صدیق حضرت امام خمینی (ره) را از دست دادند.
استاندار مازندران با اشاره به این كه شهیدان والامقام رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند ، گفت : این شهیدان الگو و نماد مدیریت جهادی هستند و سیره و رفتار آنان راهنما و راهگشا برای خدمت به مردم است .
وی ساده زیستی ، ولایتمداری و تلاش جهادی را از دیگر ویژگی های به یادماندنی شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و افزود : مقام معظم رهبری در مورد صبر و متانت شهید رجایی می فرمایند كه شهید رجایی با صبر خود و متانت و حوصله عظیم و با قبول دردها و رنج‏های قلبی و غیر قابل افشایی كه داشت، توانست با تعبیر خود من با نرمش قهرمانانه‏ای ، بنی صدر خائن را افشا و رسوا كند و به زمین بكوبد.
مقام عالی دولت در مازندران گفت : با وجود اینكه عمر دولت شهید رجایی بسیار كوتاه بود اما روش ایشان به گونه‌ای بود كه باید همواره الگوی تمام مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی افزود : این دو شهید بهترین اسوه برای خادمان و مسئولانی هستند كه بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند و برای مردم و رضا و خشنودی خداوند كار كنند.
فلاح گفت : هشتم شهریور به دلیل این حادثه تروریستی به عنوان روز مبارزه با تروریسم در ایران نامگذاری شده است كه ضرورت دارد شهدای مظلوم ترور به خوبی به جامعه معرفی شوند تا مردم و نسل های جوان بدانند كه دشمنان چه سرمایه های ارزشمندی از بوستان انقلاب اسلامی پرپر كردند و به شهادت رساندند.
وی با بیان این كه هفته دولت در حقیقت فرصتی برای پاسداشت ارزش ها و تقویت روحیه خدمت گزاری مدیران و مسئولان برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم است و شهیدان باهنر و رجائی دو الگو و اسوه واقعی خدمت به انقلاب و مردم هستند، اظهار داشت: ما مدیران و مسئولان نظام باید بر خود ببالیم كه هفته دولت با نام و یاد این شهیدان جلیل القدر مزین و متبرك است.
خبرنگار : زهره كرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654