طلعت كاوياني روز دوشنبه در اين باره به خبرنگار ايرنا، اظهار داشت : اين درگاه به منظور افزايش رضايتمندي ذينفعان در راستاي تسهيل شرايط برقراري ارتباط مردم به ويژه بيماران، همراهان و كاركنان براي ارسال پيشنهادات، انتقادات و موارد مورد انتظار، به درخواست روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي گيلان ايجاد و راه اندازي شده است.
سرپرست روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان گيلان با بيان اين كه برقراري ارتباط از طريق اين درگاه به سه روش صوتي، تصويري و نوشتاري اظهار كرد: براي ارتباط بايستي از طريق آدرس www.gums.ac.ir اقدام شود.
كاوياني ارتباط را بستري مناسب براي مبادله اطلاعات، دانش و تجربيات دانست و تصريح كرد: بي شك سازماني كه كاركنان آن با يكديگر، ارباب رجوع و ساير سازمان ها ارتباطات موثر نداشته باشد، نمي تواند توانمندي هاي لازم را براي اجراي وظايف خود كسب كند.
وي با بيان اين كه ارتباط براي هماهنگي فعاليت هاي گروهي، اجراي وظايف رهبري و انجام وظايف مديريتي لازم است، افزود: ارتباط در مديريت اموري از جمله ارتباطات انساني، عوامل موثر بر ارتباطات، گروه هاي رسمي و غيررسمي، روش هاي بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطي در سازمان حائز اهميت است.
وي خاطر نشان كرد: بنابر اين براي دستيابي به حداكثر بهره وري در سازمان ها، سيستم ارتباطات بايد به گونهاي باشد كه در همه حال اطلاعات مربوطه را در اختيار مديران براي برنامه ريزي و تعيين اولويت ها قرار دهد.
بر اساس آخرين آمار، 25 بيمارستان دولتي و هفت بيمارستان خصوصي در استان گيلان فعال است.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده:بابايي
7286 /6030
رشت - ايرنا - مسوول رسانه و شبكه هاي اطلاع رساني و سرپرست روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي گيلان از راه اندازي درگاه مردمي در اين دانشگاه خبر داد.