۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸
کد خبر: 82666191
T T
۰ نفر

چند خبر از نيروي انتظامي استان زنجان

۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸
کد خبر: 82666191
چند خبر از نيروي انتظامي استان زنجان

زنجان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: 70 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه در يك دستگاه تريلر ولوو جاسازي شده بود توسط پليس كشف و ضبط شد.

سردار علي آزادي افزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يك نفر قاچاقچي مواد مخدر در سطح كشور، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.
وي اظهاركرد: با اقدامات اطلاعاتي در يك عمليات مشترك و پشتيباني اطلاعاتي دقيق ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و آذربايجان غربي موفق شدند اين متهم را در اتوبان زنجان - تبريز متوقف و در بازرسي از تريلر، اين ميزان مواد مخدر را كشف كنند.
آزادي با اعلام اينكه متهم پس از تشكيل پرونده از طريق دادسرا روانه زندان شد اظهار كرد: مردم مي توانند در زمينه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن 128 درميان گذارند.
****
بازي كودكانه دختر بچه هفت ساله پايان نافرجامي داشت
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر گفت:ماموران انتظامي شهرستان ابهر از غرق شدن يك دختر بچه هفت ساله مطلع و بلافاصله به محل بيمارستان اعزام شدند.
سرهنگ بروز مهديخاني افزود: در بررسي هاي اوليه پليس مشخص شد، اين دختر بچه به همراه خانواده جهت كار و تفريح در روستاي زره باش از توابع شهرستان ابهر به باغ رفته بودند كه متوفي حين بازي به داخل حوضچه افتاده و به علت عدم آشنايي به فنون شنا غرق شد.
****
كشف و ضبط انواع قاچاق ميلياردي در زنجان
جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: محموله قاچاق پوشاك و ساعت موبايلي به ارزش سه ميليارد ريال در محور زنجان - بيجار كشف و ضبط شد.
سرهنگ جعفر كردلو افزود: 28 دستگاه ساعت موبايل و هزار ثوب البسه قاچاق در يك دستگاه اتوبوس جاسازي شده بود كه به دست پليس افتاد و در اين خصوص يك نفر به مراجع قضائي معرفي شد.
****
كشف 29 هزار ليتر سوخت قاچاق در زنجان
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان از شناسايي و توقيف تانكر حامل بيش از 29 هزار ليتر سوخت قاچاق خبر داد.
سرهنگ جعفر رحمتي افزود: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي حين كنترل خودرو هاي عبوري در اتوبان زنجان - قزوين به يك دستگاه كاميون تانكردار مشكوك و خودرو را جهت بازرسي بيشتر متوقف كردند.
وي اظهار كرد: با استعلام سوابق مشخص شد اين تانكر حاوي 29 هزار ليتر سوخت قاچاق خارج از شبكه توزيع مجاز كشف و پس از اخذ مجوز قانوني خودرو به پاركينگ منتقل و راننده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
6084/6085
دريافت كننده: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي