۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۱۲
کد خبر: 82668187
T T
۰ نفر
برگزاری نخستین رویداد كار آفرینی و كسب و كار حوزه گردشگری در سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نخستین رویداد تخصصی كار آفرینی و كسب و كار در حوزه گردشگری استان به میزبانی پارك علم و فناوری و اداره كل ورزش و جوانان در زاهدان برگزار می شود.

صدیق حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره كار آفرینی 29 تا 31 شهریور در محل پارك علم و فناوری سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: از طریق فرمانداری ها هماهنگی لازم انجام شده تا جوانان علاقه مند از سراسر استان با اولویت مشاوران و فعالان جوان، صاحبان ایده و همچنین دهیاران جوان روستاهای هدف گردشگری در این رویداد كارآفرینی مشاركت داشته باشند.
وی نحوه مشاركت جوانان و علاقه مندان در این دوره كارآفرینی را از طریق استارت آپ ویكند ذكر كرد.
وی بیان كرد: با توجه به اینكه سیستان و بلوچستان به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته ایرانیان معرفی شده این دوره كار آفرینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی تصریح كرد: استاندار سیستان و بلوچستان توجه دادن جوانان به مباحث كارآفرینی و حمایت از ایده های آنان با تقویت پارك های علم و فناوری و فعال سازی آنان تاكید فراوانی دارند.
مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نگاهی كه در دولت نسبت به جوانان وجود دارد اقدامات خوبی در قالب پارك علم و فناوری استان برای حمایت از شركت های دانش بنیان در حال انجام است.
حسین زاده اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت پارك های علم و فناوری و مراكز رشد سیستان و بلوچستان بتوانیم اقدامی موثر در حمایت از ایده های كارآفرینی و اشتغال جوانان استان داشته باشیم.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اكبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال كنید. @irnazahedan