۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲
کد خبر: 82688660
T T
۰ نفر
آغاز فروش بليت اتوبوس براي زائران اربعين حسيني در زنجان

زنجان - ايرنا - مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان گفت: فروش بليت اتوبوس به زائران اربعين حسيني در اين استان آغاز شد، اين زائران براي تهيه بليت اتوبوس به صورت اينترنتي و حضوري اقدام كنند.

ايرج دست نشان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: زائران اربعين حسيني براي تهيه حضوري بليت اتوبوس به دفاتر مجاز و فعال فروش بليت در داخل شهر و پايانه مسافربري زنجان مراجعه كنند.
وي اظهاركرد: براي جابجايي زائران اربعين حسيني از استان زنجان محدوديتي در اتوبوس وجود ندارد و نسبت به تعداد متقاضيان سفر دستگاه هاي حمل و نقل عمومي مسافر نيز فراهم مي شود.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعين حسيني سرويس هاي دربستي اين استان به همه مناطق ممنوع مي شود، چرا كه اولويت با جابجايي اين زائران خواهد بود.
دست نشان خاطرنشان كرد: براي جابجايي زائران حسيني در روزهاي اربعين، هماهنگي لازم با تمام شركت هاي مسافربري انجام شده تا جابجايي هموطنان در مسير پايانه هاي مرزي بيش از پيش تسهيل شود.
به گفته وي، در اين مدت نظارت بر فعاليت شركت‌هاي حمل و نقل مسافري استان زنجان تشديد مي شود و استفاده از ناوگان ايمن و مناسب براي جابجايي مسافران و هماهنگي با ساير دستگاه‌ها به منظور فراهم كردن شرايط سفري ايمن براي زائران است.
به گزارش ايرنا، اربعين سال گذشته بيش از 11 هزار زائر توسط ناوگان حمل ونقل جاده اي استان زنجان به مرز مهران و به طور مستقيم به نجف اشرف جابجا شدند.
7325/6085
خبرنگار: حديث ابوالحسني ** انتشار دهنده: رويا رفيعي