۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۳
کد خبر: 82691550
T T
۰ نفر

كلانتري مسكن مهر پاكدشت افتتاح شد

۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۳
کد خبر: 82691550
كلانتري مسكن مهر پاكدشت افتتاح شد

تهران-ايرنا- كلانتري 16 مسكن مهر پاكدشت همزمان با هفته نيروي انتظامي روز سه شنبه افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران در اين مراسم با اشاره به افتتاح همزمان پروژه هاي عمراني ناجا در سراسر كشور گفت : در حوزه فرماندهي ويژه شرق استان تهران ، سه كلانتري در مسكن مهر پاكدشت ، مسكن مهر فاز 11 شهرستان پرديس و كلانتري مسكن مهر شهرستان دماوند و همچنين ايستگاه پليس علي آباد ورامين افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
سردار عبدالرضا ناظري افزود : كلانتري مسكن مهر پاكدشت در زميني به مساحت 350متر مربع و زير بناي يك هزار و 400 متر مربع اجرا شده كه امنيت اين بخش مهم از شهرستان را تحت پوشش قرار مي دهد و 4 روستا نيز از خدمات آن بهره مند مي شوند.
وي تصريح كرد: نيروي انتظامي تلاش دارد تا با توسعه فضاهاي انتظامي ، خدمات امنيتي و پيشگيرانه خود را در دسترس مردم قرار دهد.
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران با اشاره به افتتاح كلانتري مسكن مهر شهرستان پاكدشت گفت : كلانتري مسكن مهر پرديس در زميني به مساحت 3 هزار و 700 متر مربع و زيربناي 900 متر مربع احداث شده است.
وي گفت : براي اجراي اين پروژه بيش از 20 ميليارد ريال هزينه شده كه عمده اين هزينه توسط وزارت مسكن و شهرسازي و خيرين امنيت ساز تأمين شده است.
ناظري با اشاره به اين كه بيشترين ارتباط مردم با پليس از طريق سامانه 110 و كلانتري و پاسگاه ها است اظهار كرد: در سال گذشته مردم شهرستان هاي شرق استان تهران بيش از 305هزار بار با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس برقرار كرده اند كه اين امر نشان از اعتماد مردم به پليس دارد.
وي بيان كرد: علاوه بر اين ، در طول يك سال گذشته بيش از 140 هزار نفر از مردم شرق استان تهران به كلانتري ها و پاسگاه هاي پليس مراجعه كرده اند كه 99 هزار مورد به تشكيل پرونده قضايي منجر شده است.
ناظري با تأكيد بر برخورد پليس با جرائم خشن گفت : طي يكسال گذشته ، بيش از 15 درصد از ميزان وقوع جرائم به عنف و سرقت كاهش يافته است.
فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران تأمين امنيت هفت شهرستان ورامين ، قرچك ، پيشوا ، پاكدشت ، پرديس ، دماوند و فيروزكومه را بر عهده دارد.
پاكدشت با بيش از 350 هزار نفر جمعيت در 20 كيلومتري جنوب شرق تهران و در مسير محور امام رضا (ع) واقع شده است.
براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر