۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱
کد خبر: 82694370
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: خدمت به مردم با همدلي و همكاري محقق مي شود

يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: خدمت خالصانه به مردم با همدلي و همكاري مسئولان و حضور آگاهانه همگان در عرصه هاي مورد نياز جامعه محقق مي شود.

محمدرضا صباغيان بافقي روز جمعه در ديدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان مهريز افزود: خدمت به مردم در مناطق مختلف يك عبادت و وظيفه اي مهم براي مسئولان اجرايي است كه بايد براي انجام آن تلاش كرد.
وي با بيان اينكه حوزه انتخابيه مهريز شامل شهرستان هاي مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه است و در كشور از لحاظ وسعت و پراكندگي بزرگترين حوزه انتخابيه محسوب مي شود بر پيگيري مسائل مردم با همكاري همگان تاكيد كرد.
نماينده مردم مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: مسائل و مطالبات بر حق مردم در مجلس شوراي اسلامي با همكاري مسئولان در بخش هاي مختلف پيگيري شده است.
صباغيان بافقي تصريح كرد: حضور فعال مردم انقلابي و مومن در كنار مسئولان اجرايي و ايجاد همدلي مايه موفقيت بيشتر است و بايد براي انجام وظايف همواره با جديت وظايف را انجام داد.
وي يادآور شد: همكاري روحانيان و ائمه جمعه در انجام طرح ها و پيگيري مسائل مردم خيلي مهم و اثر بخش است و بايد براي خدمت به مردم حوزه انتخابيه نسبت به پيگيري امور مختلف اقدام كرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني امام جمعه و سيد محمد رستگاري فرماندار مهريز ضمن قدرداني از تلاش هاي نماينده مجلس بر آمادگي براي تداوم همكاري ها و پيگيري مسائل تاكيد كردند.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7541*2047* خبرنگار: ندا سبحان زاده**انتشار- عباسقلي اشكورجيري