نمایندگان مجلس دولت را در خدمت بیشتر به مردم یاری دهند

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دولت را بیش از گذشته با تصویب قوانین مناسب در رسیدگی به مطالبات بر حق و خدمت بیشتر به مردم یاری دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه در جمع مسئولان مهریز افزود: حل مسایل و مشکلات و خدمت به آحاد مردم در گرو قوانین مناسب و به روز و همکاری با دولت است.

وی با گرامیداشت دهم آذرماه روز مجلس ادامه داد: وضع قوانین توسط نمایندگان مجلس باید با هدف حل و فصل امور مردم و محرومیت‌زدایی در کنار توجه به امور فرهنگی جامعه باشد.

نماینده واقعی مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب اسلامی تمامی وقت خود را مخلصانه صرف خدمت به مردم و کشور می‌کندرییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: نماینده واقعی مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب اسلامی تمامی وقت خود را مخلصانه صرف خدمت به مردم و کشور می‌کند.

محی‌الدینی تاکید کرد: بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که همواره شهید آیت الله سید حسن مدرس را الگوی خود در برنامه‌ریزی و تصویب قوانین فاخر برای کشور قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه مهریز شامل ۶ شهرستان و بسیار پراکنده و تنها دارای یک نماینده در مجلس است گفت: باید برای تغییر ترکیب این حوزه بزرگ کشور اقدام مناسب صورت گیرد.

نمایندگان مجلس دولت را در خدمت بیشتر به مردم یاری دهند

امام جمعه مهریز اظهار کرد: تغییر حوزه انتخابیه و اضافه شدن یک نماینده در رسیدگی به وضعیت منطقه و خدمت به مردم ضروری و نقش آفرین است.

محی‌الدینی به جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام و کشور اسلامی اشاره کرد و گفت: باید تقویت تربیت دینی و نظارت بر فضای مجازی انجام شود.

دشمنان تمامی تلاش و هم و غم خود را برای ضربه زدن به اصل نظام بر روی فضای مجازی متمرکز کرده و باید مردم و مسئولان با درایت و بصیرت برای شکست اهداف استکبار بکوشندوی بیان کرد: دشمنان تمامی تلاش و هم و غم خود را برای ضربه زدن به اصل نظام بر روی فضای مجازی متمرکز کرده و باید مردم و مسئولان با درایت و بصیرت برای شکست اهداف استکبار بکوشند.

در این جلسه رییس ستاد نمازجمعه و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز به اهمیت اقامه این آیین عبادی سیاسی و همکاری بخش‌های مختلف و مسئولان در تحقق اهداف نظام تاکید کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۲۵۰ هزار نفر جمعیت با ۶ شهرستان و یک نماینده در مجلس

استان یزد با ۱۱ شهرستان و یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد.

حوزه انتخابیه مهریز با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت شامل شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، مروست، هرات و ابرکوه، یکی از گسترده‌ترین حوزه های انتخابیه کشور است که هم‌اکنون به رغم وسعت و پراکندگی جغرافیایی تنها یک نماینده در خانه ملت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha