۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵
کد خبر: 82694449
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد: وحدت مردم و هوشیاری مسئولان توطئه ها را خنثی می كند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: وحدت مردم بر حول محور ولایت فقیه و هوشیاری مسئولان موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی است.

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی امروز در خطبه های نمازجمعه یزد با بیان اینكه دشمنی های استكبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد به ضرورت بصیرت در برابر توطئه های آنها اشاره كرد و افزود: امروز شیطان بزرگ، آمریكا است می خواهد با دسیسه های مختلف اهداف خود را در منطقه دنبال كند.
وی ادامه داد: هدف اصلی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف در صفوف مستحكم مردم و جداكردن آنها از هم است، بنابراین باید مواظب كفر جهانی و اذناب آنها در جهان و منطقه بود .
امام جمعه یزد تصریح كرد: آمریكایی ها با كمك عربستان و حمایت های برخی دولت های منطقه و پشتیبانی صهیونیست ها همچنان به دشنمی های گسترده خود علیه ملت ایران ادامه می دهند ولی باید با وحدت در برابر آنها ایستادگی كرد.
ناصری یزدی افزود: ملت ایران حامی محرومان عالم است در حالی كه استكبار جهانی با برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود می خواهد ما را در دنیا تروریسم معرفی كند هرچند توطئه های آنها دیگر اثری ندارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد بیان كرد: ایران اسلامی به رغم توطئه های دشمنان همچنان قوی و با ثبات است و تحت زعامت مقام معظم رهبری و با همدلی به راه عزت و اقتدار خود در منطقه و جهان ادامه می دهد.
خطیب جمعه یزد همچنین از مسئولان خواست تا همواره در مجامع جهانی با حضور فعال و مستمر مواضع حقیقی كشور و ملت را كه همان حمایت از محرومان و روحیه صلح طلبی است، را انتقال دهند.
ناصری یزدی با ابراز ناخرسندی از برخی برنامه ها و مداحی ها به اهمیت عزاداری های محرم و صفر اشاره كرد و از سوگواران و هیات های مذهبی خواست در مسیر حق و حقیقت و ارزش های دینی و انقلابی حركت كنند.
وی به اهمیت توجه به عزاداری صحیح و رعایت شان و منزلت ائمه اطهار (ع) و امام حسین (ع) به عنوان یك تكلیف اشاره كرد و رعایت آن را توسط هیات های مذهبی خواستار شد.
امام جمعه یزد در ادامه به اهمیت كار در شوراهای اسلامی شهر و روستا و توجه به مسائل فرهنگی و عمرانی و ارایه خدمت صادقانه به مردم اشاره كرد و یادآور شد: باید مواظب بود ، برخی كارها موجب سوء استفاده دشمنان علیه كشور و انقلاب اسلامی نشود .
ناصری یزدی اظهار كرد: باید با همدلی و رعایت موازین دینی و انقلابی و بدون سیاست زدگی برای خدمت جدی به مردم در شورای اسلامی شهر كار كرد و با جلب همكاری همگان بیش از گذشته وظایف را جدی تر انجام داد.
وی تصریح كرد: ملت ایران سال های گذشته با هوشیاری ، بصیرت و ولایتمداری تمام توطئه های استكبار جهانی را خنثی كردند ،باید همچنان با بیداری و حضور در میدان های مورد نیاز به كشور خدمت كرد.
7536*2047* خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار -عباسقلی اشكورجیری