۳ آبان ۱۳۹۶، ۷:۰۱
کد خبر: 82707423
T T
۰ نفر
استاندار یزد: افراد و نهادها حامی برگزاری پیاده روی اربعین حسینی باشند

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: حمایت افراد خیر و نهادها در تامین تداركات و همكاری با دستگاه های مختلف اجرایی برای برگزاری پیاده روی زائران اربعین حسینی در عراق نسبت به سال های قبل ضروری تر است و اجر اخروی نیز دارد.

سیدمحمد میرمحمدی شامگاه سه شنبه در جمع تعدادی از خیران با بیان اینكه پیاده‌روی اربعین از عظیم‌ترین حركت‌های خودجوش مردمی است، افزود: باید امسال این پیاده روی با عزت و اقتدار بیشتری برگزار شود.
وی با قدردانی از فعالیت های گذشته نهادها و افراد در پشتیبانی در برگزاری با شكوه پیاده روی اربعین حسینی بر تداوم حمایت ها و همراهی ها در مراسم معنوی تاكید كرد.
استاندار یزد تاكید كرد: برگزاری باشكوه پیاده روی اربعین حسینی نقش مهمی در نشان دادن عظمت امت اسلام دارد و موجی از حماسه آفرینی و افتخار مسلمانان است و باید همواره با همكاری همگان جدی برگزار شود.
میرمحمدی تصریح كرد: علاوه بر مشاركت خیران، قطعا همكاری دستگاه های اجرایی مسئول و شركت ها و صاحبان صنایع نقش مهمی در تدارك و تامین نیازهای زائران اربعین دارند كه باید انجام شود.
استاندار یزد ابراز امیدواری كرد كه امسال همانند گذشته پیاده روی اربعین حسینی در عراق با حضور مردم ولایتمدار این استان و سایر مسلمانان به نحو شایسته و عزتمندی برگزار شود.
به پیش بینی مسئولان دفتر حج و زیارت استان، امسال 30 هزار یزدی برای حضور در پیاده‌ روی اربعین حسینی ثبت ‌نام كنند كه این تعداد نسبت به سال قبل حدود سه هزار نفر افزایش دارد.
7536*2047* خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشكورجیری