رئیس بیمارستان: روند درمانی بیماران بدون كم و كاست در حال انجام است

بندرعباس - ایرنا - رئیس بیمارستان كودكان بندرعباس با اشاره به دود گرفتگی غلیط در طبقه سوم ساختمان جدید این بیمارستان، گفت: روند درمانی بیماران بدون كم و كاست در حال انجام است.

دكتر عبدالمجید ناظمی شامگاه یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این حادثه كه بر اثر بی احتیاطی والدین ایجاد شده، خوشبختانه به هیچ بیماری آسیب نرسیده است و بیماران بستری بلافاصله به بخش های دیگر منتقل شده اند.
وی با بیان این كه هم اكنون بیماران در ساختمان شماره یك هستند، افزود: به زودی این بیماران به ساختمان شماره سوم بازگردانده می شوند و هیچ مشكلی وجود ندارد.
ناظمی بیان داشت: حادثه امشب آتش سوزی به آن شكل نبوده، بلكه بیشتر دود گرفتگی غلیط ایجاد شده كه به منظور پیشگیری از بروز مشكل برای بیماران بستری در این طبقه كه جزو بیماران حساس هستند، اقدام های لازم در اسرع وقت انجام شده است.
ساختمان جدید بیمارستان كودكان بندرعباس شامگاه امشب یكشنبه 14 آبان ماه بر اثر بی احتیاطی والدین دچار حریق شد.
دكتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه در طبقه سوم این بیمارستان چهار طبقه به هنگام پخت غذا توسط والدین یكی از كودكان بستری در بخش آنكولوژی (سرطانی) در آشپزخانه بخش اتفاق افتاده است.
وی بیان داشت: بی اثر بی احتیاطی ایجاد شده، غذای روی اجاق گاز به صورت كامل سوخته و آشپزخانه دچار دود گرفتگی غلیط و آتش سوزی شده است.
وی با بیان این كه بلافاصله با حضور نیروهای آتش نشانی حریق مهار شده، خاطرنشان كرد: بیماران بستری در این بخش در اسرع وقت به دیگر بخش ها منتقل شده و به هیچ كسی آسیبی وارد نشده است.
نوروزیان تصریح كرد: در این طبقه از بیمارستان 11 بیمار آنكولوژی و 27 نوزاد بستری بودند و هم اكنون شرایط در این طبقه كاملا عادی شده و تا ساعتی دیگر بیماران به واحد خود بازگردانده می شوند.
بیمارستان كودكان بندرعباس 130 تخت مصوب ، اما 154 تخت فعال دارد.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در كانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com