۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳
کد خبر: 82724656
T T
۰ نفر
واليبال ساحلي نظاميان جهان/ نتايج روز نخست ورزشكاران گلستان

گرگان – ايرنا – ورزشكاران گلستاني عضو تيم هاي واليبال ساحلي نيروهاي مسلح ايران در نخستين روز مسابقات قهرماني نظاميان جهان 'سيزم' در برزيل موفق به كسب سه برد و تحمل دو شكست شدند.

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا روز پنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: دومين دوره مسابقات واليبال ساحلي قهرماني نظاميان جهان (سيزم) از روز چهارشنبه به ميزباني شهر ريودوژانيرو برزيل آغاز شد و دو تيم ايران در نخستين روز پنج بار به ميدان رفتند.
امان گلدي گركز اظهار كرد: آق محمد سلاق – عبدالحامد ميرزاعلي بازيكنان آق قلايي عضو تيم ملي ب همگروه تيم هاي برزيل 2 – برزيل 5 – هلند2 و لتوني2 هستند.
به گفته وي؛ اين تيم در نخستين مسابقه به مصاف برزيل 5 (هوالدو و واندرلي) رفت و دو بر صفر مغلوب شد،سلاق و ميرزاعلي در دومين ديدار در دور مقدماتي اين رقابت ها به مصاف تيم هلند (ون در ويل و شولز) رفتند و دو بر صفر اين تيم را شكست دادند تا يك برد و يك شكست در پرونده خود ثبت كنند.
به گزارش ايرنا بهمن سالمي و رحمان رئوفي بازيكنان گنبدي تيم ملي الف نيز كه در گروه D با تيم هاي برزيل4 – سريلانكا يك – چين2 و بوركينافاسو قرار دارند در نخستين مسابقه به مصاف سريلانكا يك رفته و دو بر صفر به پيروزي رسيدند.
سالمي و رئوفي در دومين مسابقه به مصاف برزيل 4 (گوتو و فليپه) رفتند و دو بر صفر مغلوب شدند، تيم الف ايران در سومين ديدار به مصاف چين 2 رفت و دو بر يك اين تيم را شكست داد تا به دومين برد خود دست يابد.
گركز گفت : ادامه رقابت هاي دور مقدماتي مسابقات واليبال ساحلي قهرماني نظاميان جهان امروز پنجشنبه پيگيري خواهد شد.
تيم هاي واليبال ساحلي نيروهاي مسلح ايران را عيسي سنگدويني به عنوان مربي همراهي مي كند.
دومين دوره مسابقات واليبال ساحلي قهرماني نظاميان جهان (سيزم) حكم انتخابي المپيك سيزم سال 2019 را نيز دارد كه تيم‌هاي برتر سهميه كسب مي‌كنند.
گلستان از قطب هاي واليبال ساحلي كشور محسوب مي شود و ملي پوشان متعددي در رده هاي مختلف سني درتيم هاي ملي دارد.
7333/1648
خبرنگار: علي قاسمعلي ** انتشار: پري سالارنيا