۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷
کد خبر: 82724877
T T
۰ نفر
مسئول فرهنگي: نفود ، محور حركت دشمن عليه نظام اسلامي است

يزد - ايرنا - مسئول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا (ع) يزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامي براي رسيدن به اهداف خود به شدت در برنامه هاي فرهنگي خود به دنبال نفوذ و ضربه زدن به مباني و اعتقادات ديني نسل جوان هستند.

حجت الاسلام عليرضا نجيمي روز پنجشنبه در جمع عزاداران حسيني در مسجد آبشخور مهريز به توطئه هاي دشمنان بعد از پيروزي انقلاب در ابعاد مختلف اشاره كرد و افزود: كفر جهاني با بينش و بصيرت مردم در هدف هاي خود متحمل شكست شد.
وي ادامه داد: در برهه كنوني كه موج دين خواهي ملل دنيا به تاسي از انقلاب اسلامي در جهان رو به گسترش است، دشمنان در قالب تهديد نرم به دنبال تضعيف ارزش ها و مباني فرهنگي مردم و جوانان هستند.
اين مسئول تاكيد كرد: بايد تمام مسئولان اجرايي و به خصوص نهادهاي فرهنگي و تبليغي و همچنين روحانيون بيش از گذشته در قالب برنامه هاي مختلف با جوانان ارتباط قوي برقرار كنند و نسبت به ارائه آموزش هاي لازم اقدام كنند.
نجيمي تصريح كرد: ارتباط قوي بين خانواده ها و فرزندان و همچنين داشتن طرح و برنامه هاي مناسب مي تواند با جذب آنها در خنثي كردن توطئه هاي فرهنگي دشمنان قسم خورده نظام بسيار موثر باشد.
مسئول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا (ع) يزد با اشاره به برگزاري ميليوني پياده روي اربعين حسيني در عراق يادآور شد: پياده روي اربعين با حضور گسترده عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) از سراسر دنيا در اصل تبلور قدرت ، عظمت و وحدت امت اسلام عليه كفر جهاني است.
نجيمي اظهار كرد: بايد امت اسلام در صفي واحد با همدلي و همبستگي قوي در برابر توطئه هاي استكبار جهاني و حاميان آنها با درايت ايستادگي كنند كه قطعا عزت و اقتدار همه در گروي مقاومت و بيداري است.
قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا (ع) فعاليت خود را در استان يزد از سال 1393 در بخش هاي فرهنگي و مذهبي آغاز كرده است.
7536*2047* خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلي اشكورجيري