۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82739462
T T
۰ نفر

كشف چوب قاچاق در شفت و جسد يك پيرمرد در فومن

۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82739462
كشف چوب قاچاق در شفت و جسد يك پيرمرد در فومن

رشت - ايرنا - مأموران نيروي انتظامي در عمليات هاي جداگانه اي، سه تن چوب قاچاق در شهرستان شفت و جسد يك پيرمرد 70 ساله را در فومن كشف كردند.

به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده انتظامي شفت گفت: ماموران انتظامي حين گشت زني در محور سراوان به يك دستگاه خودرو نيسان مشكوك شده و دستور توقف اين خودرو را صادر كردند.
سرهنگ علي صداقت با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو يك تن چوب قاچاق از نوع ممرز كشف و ضبط شد، تصريح كرد: در اين راستا 2 متهم 38 و 48 ساله دستگير شدند.
وي افزود: ماموران انتظامي طي عملياتي ديگر حين گشت زني در مناطق جنگلي 38 اصله الوار قاچاق از نوع توسكا به وزن 2 تن كه در زير شاخ و برگ درختان مخفي شده بود ، كشف و ضبط كردند.
سرهنگ صداقت ارزش اقتصادي چوب هاي كشف شده را 30 ميليون ريال عنوان كرد.
بر اساس گزارش ديگري از واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده نيروي انتظامي فومن گفت: ماموران انتظامي در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر كشف جسد مردي در يك چايخانه در يكي از روستاهاي اين شهرستان، بلافاصله براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند.
سرهنگ محسن جعفرزاده ادامه داد: با حضور ماموران پليس آگاهي در محل مشخص شد كه جسد متعلق به مردي 70 ساله است كه با ضربات جسم تيز و برنده به قتل رسيده و جسد پس از بررسي هاي اوليه و جمع آوري شواهد و مستندات از صحنه جرم، به پزشك قانوني منتقل شد.
فرمانده انتظامي فومن اضافه كرد: دستگيري قاتل يا قاتلان و بررسي علت و انگيزه قتل در دستور كار كارآگاهان آگاهي است.
شهرستان هاي فومن در شفت در 25 كيلومتري غرب مركز استان گيلان قرار دارند.
7294/2007