۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 82748897
T T
۰ نفر
تقويت نقاط مشترك و كنترل افراد تندرو موجب وحدت مسلمانان مي شود

بندر عباس - ايرنا - امام جمعه موقت جاسك گفت: مراجعه به قرآن و سنت رسول خدا، تحمل نظرات مخالف، آشنايي با آراي علمي و مطالعه كتب همديگر، آشنايي با توطئه هاي دشمن، احترام به مقدسات، تقويت نقاط مشترك، كنترل افراد تندرو و ايجاد مركزها پژوهشي مشترك از عوامل وحدت زا ميان مسلمانان است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام عبدالرضا مصطفي لو در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته جاسك در مسجد امام علي(ع) اين شهرستان افزود: امروز برادران اهل تسنن و تشيع وظيفه دارند مقابل دشمنان ايستادگي كنند تا آن ها با به راه انداختن گروه هاي تندرو نتوانند در ديانت مسلمانان رخنه كنند.
حجت الاسلام مصطفي لو گفت: امام صادق(ع) با حضور در جامعه به اندازه ظرفيت علمي افراد، آموزش هايي ارايه مي كرد و در طول عمر با بركتش موفق به تربيت چهار هزار انسان عالم و شايسته در حوزه هاي مختلف شد.
وي سالروز شهادت آيت الله مدرس را نيز تسليت گفت و افزود: آن مرحوم بوسيله مزدوران رضاخاني به شهادت رسيد و به همين منظور اين روز به عنوان روز مجلس نامگذاري شده است.
امام جمعه موقت جاسك با اشاره به 16 آذر ماه روز دانشجو بيان داشت: دانشجو بايد بدون متاثر شدن از تبليغات استكبار جهاني در جهت پيشرفت كشور و درعرصه هاي مختلف مطالبه گري، نقد منصفانه، مبارزه با فساد و مقابله با روحيه ياس و نا اميدي حضور فعال داشته باشند.
شهرستان جاسك با 58 هزار نفر جمعيت در 300 كيلومتري شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7199/7408
خبرنگار : حسن آتش زبان * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com