۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۱۷
کد خبر: 82781705
T T
۰ نفر
اولويت ها و ضوابط زيباسازي شهري  بندرعباس در حال تدوين است

بندرعباس- ايرنا- رئيس سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري بندرعباس گفت: مديريت سيما و منظر شهري تا پيش از ابلاغ ساختارسازماني جديد، بر عهده ساير بخش‌هاي شهرداري بود كه اكنون با شكل‌ گيري سازمان«سيما، منظر و فضاي سبز شهري»، ضوابط و اولويت‌هاي اجرايي در بخش سيما و منظر شهري در حال تدوين است.

به گزارش ايرنا، مصطفي خادم روز يكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: زيبا سازي ورودي هاي شهر بندرعباس و سامان دهي ديوارنوشته‌ها و تبليغات ديواري شهري از ديگر اولويت هاي در حال پيگيري توسط سازمان است.
وي درخت را يك نماد سبز و پايدار شهري توصيف و اضافه كرد: از بين بردن عمدي درختان در خيابان ها يك مشكل جدي است كه حل آن نيازمند فرهنگ سازي و همكاري شهروندان است.
به گفته خادم برخي مغازه داران براي ديدن نماي داخلي يا تابلو مغازه، درختان مقابل محل كسب خود را قطع مي كنند.
رئيس سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري بندرعباس ادامه داد: سامان دهي فضاي سبز نوار ساحلي با كاشت نخل در معابر و همچنين نورپردازي درختان آغاز شده است.
وي اضافه كرد: باغ پرندگان بندرعباس دومين باغ پرندگان كشور از نظر وسعت است كه بيش از 90درصد پيشرفت داشته و تا پايان سال به بهره برداري مي رسد.
خادم يادآور شد: بوستان هاي ساحلي بندرعباس نيز در دستور كار سامان دهي قرار گرفته و با فراهم كردن بستر سرمايه گذاري، امكان خدمات رساني بيشتر به مردم فراهم خواهد شد.
2094 / 6048
خبرنگار:هومن محمدكرمي ** خليل تنيده

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com