۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۳۳
کد خبر: 82785861
T T
۰ نفر
پدر شهيد حججي: پيام شهدا، حمايت از ولايت فقيه است

اصفهان - ايرنا - پدر شهيد حججي گفت: پيام و سفارش همه شهدا به ويژه شهداي مدافع حرم پيروي از ولايت فقيه است.

به گزارش ايرنا، ' محمدرضا حججي ' روز پنجشنبه در همايش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: شهدا به ما آموختند كه نبايد حتي يك گام از رهبر و ولي فقيه عقب تر يا جلو تر بيافتيم.
وي با بيان اينكه امام خميني (ره) بخوبي راه را به ملت ايران و جهان تشيع نشان داد، ادامه داد: هرگاه ملت ايران از مسير خود غفلت كند امام (ره) و فرزندان شهيد او، راه را به جامعه نشان مي دهند و به مردم گوشزد مي كنند كه تنها راه نجات اين ملت پيروي از ولي فقيه است.
پدر اين شهيد مدافع حرم اظهاركرد: شهيد حججي نيز در مقطعي از انقلاب اسلامي، مظلوميت شهداي مدافع حرم كه در اوج غربت و مظلوميت به شهادت مي رسند را به مردم نمايان ساخت.
وي گفت: مردم بيدار ايران اسلامي در هر موقعيتي حماسه مي آفرينند و همانگونه كه در تشييع شهداي غواص حماسه آفريدند، در تشييع شهيد حججي نيز به جهان نشان دادند كه راه شهدا كه همان اطاعت از رهبري است را ادامه خواهند داد.
پدر شهيد حججي با تقدير از مردم به واسطه حماسه تشييع اين شهيد، گفت: اگر چه بخشي از جلوه گر شدن اين شهيد به واسطه رزق حلال و تلاش و عبادات اين شهيد بود، ولي در اصل خدا مي خواست پيام غربت شهداي مدافع حرم به گوش جهانيان رسيده شود.
وي تصريح كرد: شهدا بهتر از هر كس نعمت اسلام، انقلاب اسلامي، نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه را شناختند كه جان خود را براي حفظ و حراست از آن فدا كردند.
مادر شهيد حججي نيز در اين مراسم تصريح كرد: تداوم بر نماز شب، روزه هاي مستحبي و احترام به والدين رمز موفقيت و شهادت محسن بود.
همايش ائمه جمعه استان اصفهان روز پنجشنبه به ميزباني استانداري اصفهان در تالار شهروند اصفهان برگزار شد.
ائمه جمعه استان اصفهان پس از حضور در اين همايش بصورت كفن پوش در مراسم در راهپيمايي حمايت از آرامش و بيزاري از تنش شركت كردند.
شهيد محسن حججي 25 ساله از افراد خير نجف آباد و مدافع حرم بود كه مرداد امسال در نبرد با تكفيري هاي داعش در منطقه مرزي بين عراق و سوريه به اسارت نيروهاي داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت، تكفيري هاي داعش با جداكردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
شهيد حججي از اعضاي مؤسسه شهيد احمد كاظمي بود كه به محروميت زدايي در مناطق فقير كشور مي پردازد.از اين شهيد فرزندي دو ساله به يادگار مانده است.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد كامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر