امام جمعه ارومیه: انتخاب مدیران شایسته در اولویت منتخب مردم باشد

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: منتخب مردم برای ریاست جمهوری باید انتخاب مدیران شایسته را در اولویت کار خود قرار دهد و از سهم خواهی افراد دوری کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه، افزود: قانون هر چقدر هم خوب باشد ولی مدیری شایسته در جامعه وجود نداشته باشد، این امر به درد نمی‌خورد و به درستی کارها انجام نمی‌شود. 

وی تاکید کرد: باید مدیرانی انتخاب شوند که کار آمد، اهل تقوا، دین و شایسته سالاری باشند.

وی ادامه داد: کسی که به عنوان منتخب مردم برای ریاست جمهوری انتخاب شده، مساله گام دوم مطرح سده توسط رهبر معظم انقلاب را با جدیت دنبال کند و به شعار سال نیز توجه کند. 

 امام جمعه ارومیه با اشاره به مساله حجاب و عفاف، گفت: حجاب از ضروریات دین اسلام است و با بی حجابی مساله اساس خانواده ضربه می‌بیند.

حجت‌الاسلام قریشی افزود: در دین مبین اسلام خانواده محور آرامش است و باید با الگوگیری از زندگی اهل بیت زندگی مناسب در جامعه داشته باشیم. 

وی با اشاره به لزوم فراهم سازی زمینه ازدواج در جامعه، اظهار داشت: والدین در مقابل مساله ازدواج جوانان موظف هستند که مقدمات ازدواج آسان را برای آنان  فراهم کنند.

وی ادامه داد: نظام نیز موظف است زمبنه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کند و خیرانی که توانایی دارند نیز در این زمینه وارد عمل شوند تا مقدمات ازدواج جوانان را فراهم کنند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha